شوخی فدراسیون فوتبال با معاون سابق باشگاه استقلال | آوای استقلال
1
احضار غیرمستقیم علی خطیر به کمیته اخلاق

شوخی فدراسیون فوتبال با معاون سابق باشگاه استقلال

  • کد خبر : 16912
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شوخی فدراسیون فوتبال با معاون سابق باشگاه استقلال

علی خطیر که پیش از این از سازمان لیگ انتقاد کرده بود با انتشار استوری جدیدی از احضار غیرمستقیم خود به کمیته اخلاق بابت انتقاد از سازمان لیگ خبر داد. به گزارش طرفداری، به نظر می رسد اظهارات اخیر علی خطیر سوژه شده و سازمان لیگ از معاون سابق باشگاه استقلال شکایت کرده است. فدراسیون فوتبال در نامه […]

علی خطیر که پیش از این از سازمان لیگ انتقاد کرده بود با انتشار استوری جدیدی از احضار غیرمستقیم خود به کمیته اخلاق بابت انتقاد از سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد اظهارات اخیر علی خطیر سوژه شده و سازمان لیگ از معاون سابق باشگاه استقلال شکایت کرده است. فدراسیون فوتبال در نامه فوری که اسدی مقدم، رییس کمیته اخلاق برای حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال فرستاده، علی خطیر را برای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق احضار کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که علی خطیر هیچ سمت رسمی در فوتبال ندارد و این نامه که تاریخ آن به ۷ آذرماه بر می گردد، امروز از سوی خطیر منتشر شده است و به نوعی می توان آن را شوخی فدراسیون با فردی که هیچ سمتی در فوتبال ندارد تلقی کرد!

علی خطیر در واکنش به این نامه موضع قبلی خود را حفظ کرده و سازمان لیگ و کمیته اخلاق را غیرقانونی خطاب کرده است. علی خطیر پیش از این بعد از هشت ماه سکوت، از این که در انتخابات حامی عزیزی خادم بود و برنامه انتخاباتی او را نوشت، ابراز پشیمانی کرد و احتمالا همین کار و مصاحبه اش علیه سازمان لیگ باعث چنین احضار عجیبی شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16912

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.