شهباززاده و غلامی باید تاوان قانون شکنی را بدهند | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

شهباززاده و غلامی باید تاوان قانون شکنی را بدهند

  • کد خبر : 26927
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شهباززاده و غلامی باید تاوان قانون شکنی را بدهند
یکی از چالش‌های بزرگ باشگاه استقلال مساله حق پخش تلویزیونی است که اصرار و تاکید مدیران روی این مساله باعث شده پخش زنده مسابقات تیم با کارشکنی‌ انجام شود.

به گزارش آوای استقلال، دعوای استقلال و صداوسیما به حدی بالا گرفته که بازی‌های تیم ساپینتو با مدلی جدید پخش می‌شود تا تبلیغات محیطی دیده نشوند و باشگاه علاوه بر ضرر مالی، کم کم اسپانسرهای خودش را از دست بدهد!

البته آنطور که مشخص است مدیران باشگاه در این راه عقب نشینی نمی‌کنند و با دلگرمی از حمایت هواداران محکم و جدی بر مواضع خودشان اصرار دارمد اما در این بین انتظار می‌رود که بازیکنان و دیگر اعضای تیم نیز به مدیریت کمک کنند.

عدم حضور ساپینتو در نشست خبری پس از برد مقابل مس کرمان و مناظره محمدحسین زرندی با خبرنگاران و فیلمبرداران صداوسیما که با بهانه کردن هواداران از مواضع خودشان دفاع می‌کردند، نشان می‌دهد باشگاه در این راه به دنبال رسیده به هدف است.
به همین دلیل بازیکنان تیم نیز باید تابع قوانین باشگاه باشند و  حالا که استقلال به دنبال زنده کردن یک حق مسلم است نباید طوری رفتار کنند که تصمیم‌گیری‌ها و مواضع مدیران شکننده به نظر برسد. سجاد شهباززاده و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که پس از دیدار با مس کرمان مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت کردند و در واقع قوانین کلان باشگاه را نادیده گرفتند. به همین خاطر مدیران باشگاه با کسر درصدی از قرارداد ایندو بازیکن را جریمه خواهند کرد تا به سایر اعضای تیم تاکید کنند در راه احقاق حق هواداران با هیچ فردی مماشات نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26927

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.