شمارش معکوس برای یک خرید جذاب | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

شمارش معکوس برای یک خرید جذاب

  • کد خبر : 25200
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
شمارش معکوس برای یک خرید جذاب
لژیونر فوتبال ایران در آستانه پوشیدن پیراهن آبی قرار دارد.

به گزارش آوای استقلال،مدیران باشگاه استقلال مدتی‌ست برای حضور محمد محبی بازیکن سابق سپاهان و فعلی تیم سانتاکلارای پرتغال مذاکرات را پیش می‌برند.
این اتفاق در گام اول تقریبا به بن بست رسید چراکه با توجه به کیفیت و همچنین سن محبی، سانتاکلارا قصد نداشت این بازیکن را از دست بدهد. مدیران باشگاه پرتغالی با توصیه سرمربی این تیم تمایل به حفظ محبی داشتند تا در سال دوم حضورش از او استفاده بشتر و بهتری در مسابقات لیگ این کشور کنند.
بااینحال اصرار مدیران استقلال، پرتغالی‌ها را پای میز مذاکره کشاند و این مساله باعث شد چند باشگاه ایرانی دیگر نیز برای انجام مذاکرات وارد ماجرا شوند و به این ترتیب پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر رقبای استقلال شدند اما تیم مذاکره کننده این باشگاه با توجه به ارتباط خوبی که با طرف مقابل برقرار کرده بود اجازه نداد این فرصت در اختیار دیگران قرار بگیرد.
به این ترتیب مذاکرت استقلال و سانتاکلارا به خوبی پیش رفت و این باشگاه در نهایت به انتقال قرضی محبی با مبلغی در حدود ۲۵۰هزار دلار رضایت داد.
با اینحال مدیران استقلال به این هم راضی نیستند و در تلاشند تا زمینه انتقال قطعی او را در فصل بعدی ایجاد کنند. مذاکرات در این مورد همچنان ادامه دارد اما روند مثبتی به خود گرفته و به همین خاطر باشگاه استقلال در انتظار صدور رضایتنامه محبی در ساعات یا روزهای پیش رو است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25200

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.