شب به خیر اقای گلمحمدی | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

شب به خیر اقای گلمحمدی

  • کد خبر : 35061
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
شب به خیر اقای گلمحمدی
شنیدم در کنفرانس خبری ژست تقویت تیم را گرفته و سخن از جذب لوکادیا به میان آوردید، مهاجم خوبی است و می تواند شما را در مسیر قهرمانی قرار دهد اما حافظه مردم ایران و  انقلابیون جملات قصار این مهاجم را در اوج جنگ ترکیبی را در سال ۱۴۰۱  فراموش نکردند.

به گزارش آوای استقلال، آقا یحیی سری به آرشیو نارسانه اینترنشنال و پیچ  لوکادیا بزن تا بدانی سوگلی تیم شما چگونه نظام را متهم به اعدام فوتبالیست و مردم کرد.
آقای گلمحمدی درست است که در سایه عفو رهبری برخی افراد ناسپاس و پیاده نظام دشمن هنوز  بدون مشکل در ایران اسلامی زندگی می کنند اما فراموش نکن چه کسی از ابزار ورزش و پیراهن پرسپولیس پرطرفدار برای تبلیغ علیه نظام استفاده کرد.
قهرمانی و موفقیت برای هر مربی هدف و آرزو است اما باید هدف راه های رسیدن به هدف در بهترین شکل ممکن تعریف شده باشد، شما اکنون دست بر روی مهره ای گذاشتید که به صورت هوشمندانه نظام را متهم به اعدام فوتبالیست ها و مردم بیگناه کرد.
جناب مربی پاسخ دهید هدف از این استخدام چیست آیا مصاحبه شما برای تحت فشار نهادن باشگاه در خصوص استخدام لوکادیا، دهن کجی به ارزش های نظام و مردم انقلابی نیست. آیا فراموش کردید بازیگران جنگ ترکیبی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ چه ضربه ای به کیان نظام زدند؟
خود شما بهتر از هر شهروندی می دانی که فوتبالدوستان لوکادیا را با آن سابقه سیاه نمایی نخواهند پذیرفت لذا بهتر بود قبل از رسانه ای کردن موضوع سری به پیج های خارجی بزنی تا به وضوح مشاهده کنی که بعد از افاضات ستاره محبوب شما چه تبلیغات رسانه ای علیه ورزش ایران شکل گرفت.
شاید استخدام لوکادیا شکار شاه ماهی نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باشد اما این ماهی نشان داد تیغه های دارد که هنوز خار در گلو مردم انقلابی است.
بی تردید مردم فوتبالدوست و هواداران فهیم و انقلابی پرسپولیس اجازه نخواهند داد تا تلاش شما برای قهرمانی پای کسانی را به ورزش کشور باز کند که سال گذشته مستطیل سبز فوتبال به زمین سیاه بازی دشمن  تبدیل کردند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35061

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.