شاگردان سیدعباسی خیلی سریع نیش می‌زنند | آوای استقلال
3
نتیجه آنالیز محرمانه شهرخودرو برای استقلال:

شاگردان سیدعباسی خیلی سریع نیش می‌زنند

  • کد خبر : 22939
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شاگردان سیدعباسی خیلی سریع نیش می‌زنند
استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف شهرخودرو می رود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال این هفته با شهرخودرو بازی دارد و گروه آنالیز آنها حواس‌شان کاملاً به مسابقه چهارشنبه شب شاگردان داود سید عباسی مقابل صنعت نفت آبادان بود. مسابقه‌ای که مشهدی‌ها ابتدا با یک گل پیش افتادند ولی در نهایت کار با تساوی تمام شد.
مربیان استقلال بخوبی واقف هستند که وضعیت حریف آتی خود با تیمی که در دور رفت به مصاف آنها رفت، کاملاً متفاوت شده و شهرخودرو چند بازی اخیر خود از نظر تاکتیکی جهش قابل ملاحظه‌ای داشته است. آنها با توجه به شرایط جدول حالا انگیزه زیادی هم برای بقا در لیگ برتر پیدا کرده‌اند و قطعاً برابر استقلال نیز به نیت کسب امتیاز وارد میدان می‌شوند چون بخوبی می‌دانند اگر در ورزشگاه آزادی به استقلالی‌ها ببازند، چندان مورد انتقاد قرار نخواهند گرفت ولی اگر بتوانند از موج ابتدایی حملات میزبان به سلامت بگذرند و در نهایت زمین را با امتیاز ترک کنند، این مسأله شاید نقش مهمی در بقای آنها ایفا کند.
ماحصل آنالیز محرمانه عملکرد شهرخودرو مقابل صنعت نفت و چند دیدار گذشته این تیم برای کادر فنی استقلال آن بوده که شاگردان سیدعباسی اگرچه در ساختار دفاعی دچار مشکل هستند ولی خیلی سریع می‌توانند حملات خود را به نتیجه برسانند و از ضد حملات نیز با سرعت بسیار زیادی برای نیش زدن به رقبا استفاده می‌کنند به همین دلیل شرایط تاکتیکی استقلال باید بگونه‌ای باشد تا ماجرای پنالتی سپاهان و غفلت روی ضدحملات تکرار نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22939

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.