شاهکار جدیدمدیریت سعادتمند؛ملک زیباشهر آبی ها مصادره شد | آوای استقلال
1
ملک ده هزار متری باشگاه استقلال توقیف شد

شاهکار جدیدمدیریت سعادتمند؛ملک زیباشهر آبی ها مصادره شد

  • کد خبر : 8468
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
شاهکار جدیدمدیریت سعادتمند؛ملک زیباشهر آبی ها مصادره شد
یک زمین تحت مالکیت استقلال توسط یکی از طلبکاران مصادره شد

،به گزارش آوای استقلال، در روزهای گذشته مشخص شد که حمید احمدی تاجر ایرانی، در زمان مدیریت احمد سعادتمند با امضای قراردادی به باشگاه دلار و درهم قرض داده بود که باشگاه بتواند مطالبات دیاباته و میلیچ را پرداخت کند.

تا این جای کار این تصمیم بسیار خوب جلوه می‌کرد اما کار از آن را سخت می شد که طبق قرارداد این شخص می توانست در صورت عقب افتادن طلب خود اموال باشگاه را مصادره کند.

ماه پیش و پس از لو رفتن این داستان این شخص که توانست با استفاده از قراردادی که به امضای خودش و احمد سعادتمند رسیده بود، با حکم قضایی و امضای قاضی مبنی بر درخواست شناسایی املاک به نام باشگاه استقلال، توانست یکی از اموال باشگاه استقلال را مصادره کند.

طرفداری در گزارشی نوشت:ارزش واقعی و به اصطلاح قیمت روز این زمین نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان است و زمینی با این ارزش حالا به خاطر بدهی ۵۸۰ هزار درهمی که با جرایم و خسارتش ۹ میلیارد تومان شده بود از اختیار باشگاه استقلال خارج شده است.

پیش از این به نظر می رسید استقلال ناچار شود بخشی از کمپ ناصر حجازی را به طلبکار خود بدهد اما گویا در استعلام دادگستری از اداره ثبت مشخص شد این باشگاه زمینی در زیبادشت تهران داشته که البته حالا دیگر این زمین را ندارد!

سعادتمند کجاست؟

احمد سعادتمند که در زمان مدیریت خود اظهار داشت اجازه نمی دهد حتی یک آجر از دیوار باشگاه کم شود حالا و قرار است که ۱۰ هزار متر از اموال استقلال به تصرف طلبکار دربیاید.

رفت و خرابی به بار آورد!

به نظر می رسد که قرارداد بین این دو شرکت تنها برگرداندن اصل مبلغ نبوده است و به نوعی قرار بوده است که سودی به طلبکار کنونی باشگاه برسد اما در حال حاضر احمد سعادتمند سمتی در باشگاه استقلال نداشته است و برگرداندن این پول به عهده مدیران کنونی است

آخر ماجرا؟

به نظر نمی رسد که این آخرین تلفات استقلال از دوران احمد سعادتمند باشد باید دید که سعادتمند با قراردادهای نابجا چقدر از اموال باشگاه استقلال را به تصرف به طلبکارها درخواهد آورد

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8468

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.