شام تابستانی با سس پرتغالی | آوای استقلال
5
آزادی، محو تماشای استقلال مدل جدید

شام تابستانی با سس پرتغالی

  • کد خبر : 26120
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
شام تابستانی با سس پرتغالی
همه منتظر استقلال ریکاردو ساپینتو هستند.

به گزارش آوای استقلال، حالا دیگر همه چیز آماده آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر شده و استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از جمعه هفته آینده وارد وارد خواهد شد تا به همه نشان بدهد تحولاتی که روی نیمکت این تیم رخ داد اگرچه بزرگ و موثر بودند اما تاثیری روی اقتدار قهرمان نخواهد گذاشت و از همان هفته اول می آییم تا دوباره جام را به به خانه ببریم .حالا فرهاد مجیدی دیگر سرمربی استقلال نیست و البته زحماتش همواره برایمان ارزشمند باقی خواهد ماند ولی با یک سکاندار جدید به مصاف حریفان می رویم و نشان می دهیم قهرمان حتی با وجود پوست اندازی روی نیمکت، باز هم مقتدر است.

نبرد پرتغالی

از قضا در نخستین هفته فصل جدید باید به مصاف تیمی برویم که خودش یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود و سابقه فتح این مسابقات را هم یدک می کشد. سپاهان حریفی قابل اعتنا و قدرتمند است که البته فصل گذشته فقط توانست یک امتیاز از استقلال بگیرد و حالا هم قطعاً در ورزشگاه آزادی و با حضور پرشور هواداران استقلال کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت. نکته جالب توجه اینجاست که سرمربیان هر دو تیم اهل کشور پرتغال هستند و نبرد پرتغالی ها در ورزشگاه آزادی قطعاً یکی از اتفاقات جذاب مسابقه جمعه تلقی می شود. تقابلی که قطعاً سرمربیان هر دو تیم جدا از بحث امتیازگیری، به لحاظ روابط شخصی هم آن را فوق العاده مهم ارزیابی خواهند کرد.

پرده برداری از استقلال مدل جدید

اگرچه بخش قابل ملاحظه ای از مهره های کلیدی استقلال در فصل گذشته همچنان حفظ شده اند و این مسئله یک مزیت بزرگ برای ما محسوب می شود ولی به هر حال نباید فراموش کنیم که سرمربی تیم عوض شده و حتماً اندیشه های تاکتیکی تازه‌ای به مجموعه تحت امر خود تزریق کرده است .به همین خاطر باید از تصور نمایشی که استقلال هنگام هدایت این تیم توسط فرهاد مجیدی ارائه می کرد، خارج شویم و منتظره یک تیم با مدل جدید تاکتیکی باشیم

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26120

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.