سکوی پرتاب مسی برای صدرنشینی | آوای استقلال
4
جمعه اجازه غفلت نداریم

سکوی پرتاب مسی برای صدرنشینی

  • کد خبر : 28889
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
سکوی پرتاب مسی برای صدرنشینی
استقلال که پس از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر طی دو بازی سپری شده خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده است روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش آوای استقلال، مسابقه‌ای که نتیجه آن می تواند شرایط  برای صدرنشینی آبی‌پوشان در پایان هفته چهاردهم را مهیا کند.
به همین خاطر تحت هیچ شرایطی نباید از چنین فرصتی غافل شویم. فراموش نکنیم امتیازاتی که این روزها به دست می آوریم به مراتب آسانتر از کسب پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر است و باید دقیقا مانند فصل گذشته آنقدر اندوخته داشته باشیم که دغدغه‌ای برای قهرمانی مجدد برایمان ایجاد نشود.

غفلت ممنوع

مس رفسنجان واقعاً فوتبال زیبایی بازی می کند و جزو تیم هایی است که حتی برابر مدعیان عنوان قهرمانی هم بی واهمه وارد میدان می شود. این تیم فصل گذشته در ورزشگاه آزادی دردسر زیادی برای استقلال ایجاد کرد و تنها تیمی بود که توانست در یک دیدار خانگی دو بار دروازه استقلال را باز کند البته آن بازی با برتری ۳ بر ۲ استقلال تمام شد ولی نباید فراموش کنیم که رفسنجانی ها واقعا خوب فوتبال بازی کردند. شاگردان محمد ربیعی در حال حاضر بهترین خط دفاع را در لیگ برتر مال خود کرده اند و کوچک‌ترین غفلت از آنها می تواند به قیمت یک ضد حمله و دردسر های بزرگی تمام شود.

صدرنشینی

تعریف روز جمعه استقلال می‌تواند حکم سکوی پرتابی باشد برای رسیدن ما به صدر جدول. اگر مس رفسنجان را ببریم و شرایط در بازی گل گهر مقابل پرسپولیس همانطور که می خواهیم جلو برود، قطعاً پس از پایان هفته چهاردهم می‌توانیم صدرنشینی را به دست آوریم. البته ابتدا باید ماموریت خودمان یعنی پیروزی حریف رفسنجانی را به سرانجام برسانیم و پس از آن به نتایج سایر حریفان نگاه کنیم. بدیهی است که صدرنشینی فقط در هفته پایانی مهم است اما باید از همین حالا برای آن روزها امتیاز جمع کرد دقیقاً مانند کاری که فرهاد مجیدی انجام داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28889

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.