سواستفاده عجیب معاون سابق استقلال از فضای ملتهب آبی‌پوشان! | آوای استقلال
3

سواستفاده عجیب معاون سابق استقلال از فضای ملتهب آبی‌پوشان!

  • کد خبر : 9748
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
سواستفاده عجیب معاون سابق استقلال از فضای ملتهب آبی‌پوشان!
تیم استقلال به دلیل اختلافات داخلی و مشکلات مالی این روزها تنش‌های زیادی را سپری می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، اختلاف‌ها بین احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و کادر فنی و بازیکنان علنی شده است، به طوری که کار حتی به شکایت کشیده شد.

در این میان، فارغ از عملکرد مدیریت استقلال، سواستفاده برخی مدیران سابق استقلال از فضای پرالتهاب این باشگاه است. پس از دربی یک چهارم نهایی جام حذفی که منجر به صعود استقلال شد، تمرین استقلال به روی خبرنگاران باز شد تا آنها بتوانند پس از مدت‌ها به پوشش تمرین بپردازند.

پندار توفیقی معاون سابق استقلال که اخیرا با پست‌هایش خود را یک هوادار دو آتشه جلوه می‌دهد، در روزی که می‌‌دانست خبرنگاران قرار است بیایند، خودش را به محل تمرین رساند. اک که به واسطه برخی موضوعات کاری ارتباط خوبی با برخی بازیکنان استقلال دارد، در آستانه شروع دولت جدید سعی در نزدیک شدن به استقلال دارد.

توفیقی که به دلیل عملکرد ضعیف دوران مدیریتش باعث فراری دادن تیام، جپاروف و همچنین تحمیل هزینه بابت عدم فسخ قرارداد پروپیچ مهاجم کروات سابق استقلال شد، بعد از جدایی از این باشگاه با کنایه گفته بود دوست دارد درباره نفت و گاز صحبت کند تا استقلال!

توفیقی پس از چند ماه جدایی از استقلال متوجه شد که به فراموشی سپرده شده است، سعی کرد هر روز در رسانه‌ها نامی از او برده شود. اما مهم‌ترین خرابکاری معاون سابق استقلال که به نوعی یک خیانت تاریخی بود، در اختیار قراردادن قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی از جمله استراماچونی بود، به طوری که سرمربی ایتالیایی زمانی که راضی به بازگشت دوباره شد با انتشار قراردادش زیر آن زد. توفیقی این روزها به واسطه دوستی نزدیک با یکی از اعضای سابق هئیت مدیره سعی در نزدیک شدن به استقلال دارد، اما نمی‌داند که هواداران متوجه این سیاه بازی ها هستند و اتفاقات گذشته را با دو جمله و پست احساسی فراموش نمی‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9748

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.