سلطانی فر با زیرکی، ۴ سال عاشقان استقلال را فریب داد | آوای استقلال
4

سلطانی فر با زیرکی، ۴ سال عاشقان استقلال را فریب داد

  • کد خبر : 12752
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
سلطانی فر با زیرکی، ۴ سال عاشقان استقلال را فریب داد
امروز لیگ برتر برای استقلال تمام شد و مثل این چند فصل اخیر حسرت به دل آبی دوستان برای فتح جام ماند.

به گزارش آوای استقلال ، باید به وزیر ورزش کابینه حسن روحانی خداقوت و دست مریزاد گفت که چه باشکوه استقلال را در نقش یک بازیگر و حامی بزرگ به سمت بی جامی سوق داد تا یک رکورد جاویدان هم برای وزارتش برجای بگذارد تا در دوران ریاستش دست آبی ها از جام کوتاه بماند!
وزیر ورزش برعکس خیلی از وزرا ، بازیخوان خوبیست و سناریوی خوبی برای برنامه هایش میریزد.

او در گام اول شریک اقتصادی و تجاری خود را مورد عنایت قرار می دهد و او را عضو هیات مدیره استقلال و بعد رفاقت را در حق او تمام میکند و او مدیرعامل باشگاهی می شود که در خواب هم نمیدید!

فتحی با دروغ ها و وعده و وعیدهایش به هوادران امید واهی می داد و در عمل استقلال را روز به روز از لحاظ بازیکن تهی تر میکرد و کار به آنجا رسید که استقلال با حضور فتحی دروغگو و بی تعهد ، شاکله اصلی خود را یکی یکی از دست بدهد و دستش از جام کوتاه بماند.

جدا از این اتفاقات نابخردانه و تعمدانه او، خیانت‌ هایش یکی دوتا نیست! یکی از خیانت های او مصدومیت دروغین اللهیار صیادمنش بود که استقلال در اوج کمبود بازیکن بخاطر فروش غیبی و تعهد به باشگاه فنرباغچه از وجودش بی بهره بماند و … باعث شد تا فصل برای استقلال بدون جام سپری شود!

فتحی و رفیق شفیقش سلطانی فر باور نمیکردند که استقلالی که برای این فصل با بازیکنان معمولی ساخته اند حتی رنگ ششمی جدول را برای فصل جاری بیینند اما استراماچونی که با تلاش بسیار زیاد علی خطیر به استقلال آمده بود بعد از هفته چهارم و شکست از پیروزی محبوب وزیر، چنان موتور استقلال را روشن میکند که استقلال رحم به صغیر و کبیر لیگ نمیکند .

هوادران به عشق بازیهای دلربای استقلال استراماچونی ورزشگاهها را مملو از تماشاگر میکنند و محبوبیت استرا و مردانش به حدی می رسد که همه اهالی فوتبال و حتی ‌پیشکسوتان پرسپولیس لب به تعریف و تمجید از استرا و مردانش میکنند و استقلال نوینی که با استرا ساخته شد بعد چندسال به صدر جدول می رسند.

اینجاست که سناریوی بعدی در سریعترین زمان ممکن نوشته می شود و استرا با خیانت فتحی و رفیقش بعد ازاخطارهای فراوان از استقلال می رود و … !

استرا باید می رفت چون استقلال نوین را ساخته بود. این استقلال نباید رشد میکرد و باید در نطفه خفه می شد و سناریوی بعدی نوشته شد! بازی با روح و روان و اعصاب هوادار، استرا نباید برگردد و برای آرامش هوادار مدیر محبوبشان بیاید، فتح الله زاده زیرک حتی فکرش را هم نمیکرد که به این شکل بازی بخورد!

فتح الله زاده مدیر زیرک و کارکشته آذری که الحق و الانصاف از عاشقان واقعی استقلال است حتی لحظه ای با خودش فکر نکرد که محبوبیت کم نظیرش مورد استفاده وزیر ورزش قرار گیرد!

فتح الله زاده به محض ورود به جمع هیات مدیره وعده بازگشت استراماچونی را داد و با مصاحبه های رنگارنگ در شبکه های تلویزیونی و رادیویی و مطبوعات امیدها را به دل هواداران زنده کرد اما در چرخشی ناباورانه امیدها را کشت و علیه استراماچونی لب به سخن گشود تا مشخص گردد او اسیر بازیگردانی کارگردان قهار ورزش کشور گردید و محبوبیتش به طرز فجیعی نزد هواداران استقلال فروکش کرد حتی استعفای صوری او هم دردی را دوا نکرد! و اصلا برای هوادار چیزی جز برگشت استراماچونی مهم نبود.

سناریوی بعدی وزیر با روایت آقای طلوع (مازیار ناظمی) آغاز گردید! با دستور وزیر هیات مذاکره ایرانی متشکل از خطیر، رحمان و خلیل زاده راهی قطر می شوند تا تحت هر شرایطی استرا را برگردانند، بازی زشت و عملیات فریب برای هواداران خشمگین و معترض استقلال در قطر رقم خورد آنجائیکه هیچ خبری از مذاکره نبود و فقط در پی این بودند تا استراماچونی را نزد هوادار خراب کنند و بفکر مذاکره با مربیان خارجی دیگر، بدون توجه به آنکه در ایران با فرهاد مجیدی قرارداد بسته بودند!

بازی کثیف مذاکره با بهانه های واهی با سرمربیگری فرهاد مجیدی به پایان رسید و هیات مدیره خائن و پست طلب و بله قربانگوی وزیر قرمز دوست تا توانستند از استراماچونی چهره ای ریاکارانه ساختند در حالیکه استراماچونی هیچ هدفی جز بازگشت قانونی نداشت و در مصاحبه ای مذاکره قطر را انکار کرد تا حنای وزیر دغدغه مند و وزارت مردمی دیگر برای هوادار رنگ نداشته باشد.

فرهاد مجیدی فوتبالیست محبوب استقلالی ها قربانی بعدی سناریوی سلطانی فر شد غافل از آنکه بداند مرد سیاست مدار خیابان سئول چه خوابی برای او دیده است .

فرهاد میراث دار استقلالی شد که استراماچونی ساخت و امروز روزی بود که فرهاد مجیدی لیگ را برای استقلال با باخت به گل گهر تمام کرد و باید گفت که باید او هم بعد ناکامی استقلال را ترک کند چون هواداران زخم خورده استقلال فرهاد را بی شک تحمل نخواهند کرد!
با یک بازی ساده وزیر و بی دانشی فرهاد در عالم سیاست فرهاد که می توانست روزی مرهم درد هوادار باشد سوخت تا قطعا پایان غم انگیزی با استقلالی ها داشته باشد.

سناریوی امروز وزیر هم خیلی جالب بود!
امروز بعد شکست از گل گهر برای بار دوم فتح الله زاده بیکار هیات مدیره به یکباره حکم موقت سرپرستی می گیرد! تا به این نتیجه برسم که فتح الله زاده در راه خدمت به عشقش انچنان غرق پست است که نمی داند از یک سوراخ دو بار گزیده می شود!

نه وزیر ورزش علاقه ای به فتح الله زاده دارد و نه برخی از مشکلات اجازه می دهد فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شود اما مرد جامهای استقلال در سیاست انچنان بی سواد است که با یک حرکت و اشاره وزیر زیرک، ابتدا کیش و بعد مات شود! او امروز سرپرست شد تا خشم و توهین هوادار نسبت به وزیر پرسپولیسی کم زهر باشد و از شدت توهین و فحش ها بکاهد دریغ از آنکه بداند باز طعمه شد!

بازگشت شواله برای اتمام ناکامی ها
امروز قهرمانی استقلال مثل همه این سالها با حضور سلطانی فر تبدیل به یک آرزو شده و هواداران در سالهای دولت تدبیر و امید باور نمیکردند چنین سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود!

و پایان سخن اینکه؛
فرهاد و فتح الله زاده بدون آنکه خود بدانند محبوبیت بی نظیرشان را به قیمتی نازل به وزیری فروختند که از همه آنها و هیات مدیره به عنوان یک طعمه در پیشبرد اهداف عالیه که همان موفقیت پیروزی بود بهره برد و اخر فصل قطعا رو سیاهی به هیات مدیره و آنهایی می ماند که سر قضیه استراماچونی به استقلال و هوادارانش خیانت کرده بودند!

این بیت را در پایان تقدیم میکنم به وزیر ورزش و همه حواریونش که همه کار برای ناکامی استقلال انجام دادند.

مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما
غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12752

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.