سقوط شهاب سنگ بی اخلاقی در فوتبال ایران! | آوای استقلال
3
آقای عزیزی خادم!کلاه خود را بالاتر بگذارید

سقوط شهاب سنگ بی اخلاقی در فوتبال ایران!

  • کد خبر : 9469
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۱۴
سقوط شهاب سنگ بی اخلاقی در فوتبال ایران!
آقای عزیزی خادم!شب شما بخیر!با این وضعیت و مدل مدیریت به زودی شاهد فروپاشی اخلاقی بزرگی در فوتبال ایران خواهیم بود،چون انگار شما به شکل ناباورانه ای به خواب فرو رفته این و از پیرامون خود خبر ندارید!

به گزارش آوای استقلال، رفتار سخیف و زشت حامد لک در جریان بازی ماشین سازی و پرسپولیس نمونه بارز یک حرکت نا به هنجار و نامتعارف در فوتبال ایران است، فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک از سوی حامد لک را می توان محصول مدیریت ضعیف شهاب عزیزی خادم دانست.

اگر فدراسیون فوتبال پیش از این با هنجارشکنی بازیکنی نظیر کنعانی زادگان برخورد جدی می کرد و کمیته اخلاق و انضباطی بازیکن خطاکار پرسپولیس را مواخذه می کرد در جریان بازی ماشین سازی و پرسپولیس حامد لک چنین رفتاری را انجام نمی داد.

توهین زشت و سخیف لک اگر همانند توهین کنعانی زادگان مورد بی توجهی قرار گیرد،این اتفاق غیر اخلاقی تبدیل به عادت خواهد شد تا از این پس تمام بازیکنان به خود اجازه می دهند چنین رفتاری را داشته باشند.

آقای عزیزی خادم! تا به امروز تناقض بسیار زیادی میان شعارهای تبلیغاتی شما و عملکردتان وجود داشته تا این شائبه برای افکارعمومی به وجود آید که شما صرفا برای پیروزی در انتخابات از شعارهای پرطمطراق استفاده کردید تا رای مجمع در سبد آرای شما قرار گیرد اما پس از پیروزی در انتخابات و جلوس روی کرسی ریاست شعار توجه به اخلاق را به کلی از یاد بردید تا اهالی فوتبال متوجه شوند،شما نیز همانند ادامه دهنده راه مدیران اشتباهی قبلی هستید.

آقای رئیس! چطور شهاب گردان به واسطه یک رفتار غیر حرفه ای با دستور موقت از همراهی تیمش محروم می شود،اما بازیکنان تیم خاص از هرگونه محرومیت و مجازات مصون هستند، رفتار امشب حامد لک از نظر شما قابلیت صدور دستور موقت ندارد؟

آقای رئیس!آیا مشاوران رنگی شما در طبقه چهارم فدراسیون این فضا را به وجود آوردند که شما جرات برخورد با چنین گستاخی ها و هنجارشکنی ها را ندارید؟ یا اینکه گفتار و ادبیات دروازه بان اخلاق گریز پرسپولیس مورد تائید شماست که تاکنون هیچ اقدامی انجام ندادید؟

آقای عزیزی خادم!شب شما بخیر!با این وضعیت و مدل مدیریت به زودی شاهد فروپاشی اخلاقی بزرگی در فوتبال ایران خواهیم بود،چون انگار شما به شکل ناباورانه ای به خواب فرو رفته این و از پیرامون خود خبر ندارید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9469

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.