سقف فقط برای استقلال است | آوای استقلال
1
ورمزیار در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کردند:

سقف فقط برای استقلال است

  • کد خبر : 32470
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
سقف فقط برای استقلال است
پیشکسوت استقلال معتقد است قانون سقف قرارداد را فقط استقلال رعایت می کند.

به گزارش آوای استقلال، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آوای استقلال اظهار داشت: عملکرد ضعیف باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات باعث شده است تا این تیم از دیگر رقبا عقب بماند.
وی افزود: استقلال زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی خود از دست داد که حجت کریمی در آن نقش داشت و پس از اینکه جواد نکونام هدایت این تیم را بر عهده گرفت حجت کریمی از سمت سرپرست مدیرعاملی کناره‌گیری کرد و همین موضوع باعث شد تا تیم در بلاتکلیفی به سر برده و برخی از بازیکنانی که مد نظر وی بودند به تیم‌های دیگر بپیوندند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:  جواد نکونام یک استقلالی است و او کاپیتان تیم ملی بوده است، در اوساسونا و لالیگا بازی کرده است، در چند سال اخیر در تیم‌هایی که مربیگری کرده نتایج خوبی گرفته است اما به طور حتم استقلال با تمام تیم‌های دیگر فرق دارد و قطعا نکونام این را متوجه شده است.
وی تصریح کرد: امیدوارم جواد نکونام همچون محمود فکری، علی رضا منصوریان به مهره سوخته تبدیل نشود. برای اینکه چنین اتفاق برای وی رخ ندهد باید تمام ابزار و هرآنچه  که برای ساختن استقلال قدرتمند نیاز است فراهم شود و با مدیرعامل دست به دست هم پیش روند.
وی تاکید کرد: رقابت بین تیم‌های مدعی در لیگ برتر وجود دارد، در این فصل سپاهان و تراکتور به تیم‌های مدعی اضافه شده‌اند و لیگ جذابی شاهد خواهیم بود. امیدوارم استقلال بتواند در این فصل بتواند به مقامی شایسته دست پیدا کند و مثل فصل های گذشته یک تیم از داوری سود نبرد و تیم های دیگر ضرر کنند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: سقف قرارداد همیشه فقط برای استقلال و شاید پرسپولیس وجود داشته باشد این دو تیم با این قانون دچار مشکل می‌شوند هر چند که استقلال فقط باید قوانین را رعایت کند اما تیم‌های خصوصی بدون قانون سقف هر بازیکنی را که می‌خواهند جذب می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32470

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.