سعادتمند هیچ وقت نگوید زمانی مدیرعامل استقلال بود! | آوای استقلال
7

سعادتمند هیچ وقت نگوید زمانی مدیرعامل استقلال بود!

  • کد خبر : 22305
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
سعادتمند هیچ وقت نگوید زمانی مدیرعامل استقلال بود!
بهتر است احمد سعادتمند در هیچ جا نگوید زمانی مدیرعامل باشگاه استقلال بوده است.

به گزارش آوای استقلال، شکست شب گذشته استقلال برابر نساجی مازندران در واقع اولین شکست رسمی آبی‌پوشان با هدایت فرهاد مجیدی در این فصل بود. در حالی که خیلی‌ها اعتقاد داشتند استقلال نمایش خوبی برابر نساجی داشت و سزاوار پیروزی بود برخی‌ها خیلی زود خودشان را نشان دادند، کسانی که ادعای استقلالی بودن هم دارند.

احمد سعادتمند که مدت کوتاهی در استقلال مدیرعامل بود، شب گذشته در صفحه شخصی‌اش استوری منتشر کرد و با اشاره به ناکامی استقلال در سه فصل اخیر در جام حذفی از فرهاد مجیدی انتقاد کرد. او که هنوز به خاطر اظهارات سرمربی استقلال کینه دارد، مدعی شده که اگر شکست دو فصل پیش در جام حذفی مقابل تراکتور تبریز به دلیل سفر او به ایتالیا بوده است شکست شب گذشته هم تقصیر او بوده است.

جا دارد به سعادتمند بگوییم اولا که شما ثابت کردید اصلا از موفقیت‌های استقلال با مجیدی خوشحال نیستید و بی جهت سنگ استقلال را به سینه می‌زدید، همانطوری که شکست ناپذیری استقلال در این فصل برخی از خودی‌ها را ناراحت کرده و منتظر ناکامی هستند. دوم اینکه، سعادتمند جایی نگوید مدیرعامل استقلال بوده است، چون تنها مدیر دهه‌های اخیر است که توسط هیئت مدیره برکنار شده است. هنوز فراموش نکردیم زمان او چه اتفاقات مدیریتی وحشتناکی رخ داد که برخی از آنها را بازگو کرده‌ایم و خیلی‌ها را نگفته‌ایم.

بهتر است سعادتمند در این برهه حساس زمانی که استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد نه جایی بگوید استقلالی است نه بگوید زمانی مدیرعامل این باشگاه بوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22305

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.