سرخاب: استقلال بزای بردن عجله نمی‌کند | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

سرخاب: استقلال بزای بردن عجله نمی‌کند

  • کد خبر : 27899
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۴۹
سرخاب: استقلال بزای بردن عجله نمی‌کند
پیشکسوت استقلال گفت: آن چیزی که در بازی‌های این فصل اهمیت استقلال اهمیت دارد آنها بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار می‌دهند، با حوصله بازی می‌کنند و تا آخرین لحظه بازی برای گل زدن دست از تلاش بر نمی‌د‌ارند.

به گزارش آوای استقلال، «عباس سرخاب» روز شنبه در مصاحبه با آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال در بازی با ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌‌های ایران اظهار داشت: استقلال موفق به شکست دادن تیمی شد که اصول دفاعی را خوب بلد است و راحت شکست نمی‌‍خورد، آبی‌پوشان در اصفهان اولین شکست را به رقیب خود در لیگ بیست‌و دوم تحمیل کردند.
وی افزود: آن چیزی که در بازی‌های این فصل اهمیت استقلال اهمیت دارد آنها بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار می‌دهند، با حوصله بازی می‌کنند و تا آخرین لحظه بازی برای گل زدن دست از تلاش بر نمی‌د‌ارند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: عملکرد استقلال در اصفهان دو نیمه متفاوت داشت، آنها در نیمه نخست نتوانستند افکار تاکتیکی مربیان خود را در زمین پیاده کنند و در نیمه دوم ساپینتو با تغییراتی که به وجود آورد بازی بهتری را از این تیم شاهد بودیم.
سرخاب خاطرنشان کرد: استقلال در خط حمله ترکیب‌های مختلفی را امتحان می‌کند و به نظر من این موضوع اتفاق خوبی نیست چرا که باید هر چه سریعتر سرمربی استقلال به ترکیب ثابت خود دست پیدا کند.
وی تصریح کرد: استقلال نشان داده است برای دفاع از عنوان قهرمانی خود انگیزه‌های فراوانی دارد و به طور حتم با بازیکنانی که در در این تیم حضور دارند رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اشتباهات داوری در این فصل به ضرر استقلال بوده است، این اتفاقات باعث شد تا آبی‌پوشان چند امتیاز عقب‌تر باشند، در حالی که اگر این اشتباهات داوری نبود الان استقلال از پرسپولیس چند امتیاز بیشتر داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27899

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.