سجادی گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود! + عکس | آوای استقلال
3
وزارت ورزش از چاله به چاه

سجادی گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود! + عکس

  • کد خبر : 10630
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
سجادی گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود! + عکس
در حالی امروز برخی اخبار غیررسمی از اعلام نام حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش در کابینه ابراهیم رئیسی خبر دادند که این چهره در سال ۹۲ گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود.

به گزارش آوای استقلال، بر همین اساس جام جم جام جم ورزشی خرداد ماه این سال در گزارشی نوشت، 《در حالی که گمانه زنی ها حکایت از تغییرات احتمالی در باشگاه استقلال تهران داشت، حالا خبر می رسد که باشگاه پرسپولیس نیز آبستن حوادث تازه ای شده است؛ حوادثی که شاید منجر به برکناری رویانیان و انتخاب مدیرعامل جدید شود. از وزرات ورزش و جوانان خبر می رسد که شاید تا چند روز آینده محمد رویانیان از کار برکنار و حمید سجادی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود. پروژه این تغییرات در وزارت ورزش و جوانان کلید خورده اما اینکه وزیر ورزش زیر بار تغییرات مورد نظر برود یا نه، هنوز مشخص نیست. جالب اینکه خبر تغییرات مورد نظر زمانی به بیرون از وزارت ورزش و جوانان می آید که رویانیان در نقل و انتقالات موفق عمل کرده و خبرهایی در خصوص سفر او و دایی به روسیه منتشر می شود. اما از سوی دیگر مطرح شدن نام سجادی در شرایطی است که وی هم اکنون معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را برعهده دارد و در گذشته نیز مدیرعامل باشگاه سایپا کرج بوده است.  سجادی در دوره ریاست علی سعیدلو بر سازمان تربیت بدنی از نفوذ قابل توجهی بهره مند بود اما با تبدیل شدن سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان از قدرت وی نیز کاسته شد.
لازم به یادآوری است تا به این لحظه دلایل برکناری احتمالی رویانیان رسانه ای نشده، اما پس از دست رفتن عنوان قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی روابط او با برخی از اعضای هیات مدیره تیره و تار شد.》

به گزارش آوای استقلال در حالی که طی همه این سالها و با حضور مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش حتی یک قطره آب خوش از گلوی استقلالی‌ها پایین نرفته است حالا در حالی نام یک فرد دیگر به عنوان گزینه وزارت ورزش در دولت ابراهیم رئیسی مطرح می شود که وی درگذشت جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بوده و به نظر می رسد با حضور این فرد مطمئناً اوضاع و احوال استقلال به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10630

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.