سجادی:به هئیت مدیره استقلال اعتماد دارم! | آوای استقلال
3
اظهارنظر عجیب وزیر ورزش درباره تغییرات در مدیریت استقلال و پرسپولیس؛

سجادی:به هئیت مدیره استقلال اعتماد دارم!

  • کد خبر : 12402
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
سجادی:به هئیت مدیره استقلال اعتماد دارم!
وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، این وزارتخانه برای تصمیم‌گیری در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به اعضای هیئت آنها اعتماد خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، این وزارتخانه برای تصمیم‌گیری در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به اعضای هیئت آنها اعتماد خواهد کرد.

سجادی درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و درخواست هواداران استقلال برای مشخص شدن وضعیت این باشگاه تصریح کرد: ما به اعضای هیئت مدیره اعتماد می‌کنیم. همانطور که در پرسپولیس هم به اعضای هیئت مدیره این باشگاه احترام گذاشتیم، در استقلال هم همینطور است. درست است که این دو باشگاه دولتی هستند و به زودی مراحل واگذاری آن انجام خواهد شد، اما به شخصه اگر مدعی هستم که مدیر ورزشی هستم، باید به نظر کارشناسی اعضای هیئت مدیره احترام بگذارم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای اصلاح ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال دارد و تأکید اینفانتینو روی این موضوع و اینکه فدراسیون فوتبال باید نهاد عمومی غیرانتفاعی باشد، گفت: خیر، گفته شده است باید نهاد عمومی حذف شود، چون فدراسیون‌های ایران جزو نهادهای عمومی غیردولتی هستند. مکاتبه‌ای با مجلس شورای اسلامی شده است و پیگیر این هستیم که ان‌شاءالله این ماده اصلاح شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد موضوع مهاجرت ورزشکاران و برنامه او برای جلوگیری از این اتفاق عنوان کرد: در این مورد اجازه دهید با رؤسای فدراسیون‌ها یک جلسه تخصصی بگذاریم و نظرات رؤسای فدراسیون‌ها را بشنوم. این موضوع در شورای معاونین مطرح خواهد شد و تصمیم‌گیری جمعی خواهد بود. به تنهایی نمی‌توانم در این مورد به جای جمع پاسخ دهم. این یک کار مشورتی است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12402

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.