ستاره‌های بدون جام چقدر ارزش دارند؟/ انقدر نگران تمدید قراردادها نباشید! | آوای استقلال
3
سخنی با هواداران استقلال

ستاره‌های بدون جام چقدر ارزش دارند؟/ انقدر نگران تمدید قراردادها نباشید!

  • کد خبر : 10779
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
ستاره‌های بدون جام چقدر ارزش دارند؟/ انقدر نگران تمدید قراردادها نباشید!
تنها 6 روز از آخرین بازی استقلال در این فصل می‌گذرد، تأکید می‌کنیم تنها 6 روز، اما در این مدت کوتاه، آنقدر صحبت درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان یا جذب نفرات جدید شده است که در تیم‌های دیگر نشنیده‌ایم.

به گزارش آوای استقلال، هوادار حق دارد نگران باشد، او حق دارد بداند چه تیمی برای فصل آینده بسته می شود تا هر سال شاهد ناکامی تیمش نباشد، اما از آنها باید پرسید این نگرانی ها چقدر به تیم شان کمک کرده است؟ آیا غیر از این بوده که بازیکنان هر فصل برای تمدید قراردادشان انواع و اقسام کارها را انجام دادند تا به هدف شان برسند؟ تمدید قراردادها چه نتیجه برای استقلال در این فصل داشت که امروز آنها نگران برای فصل آینده باشند؟

سال گذشته استقلال پس از ناکامی در فینال جام حذفی باید آماده حضور در قطر برای ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می شد. روزی نبود که بازیکنان با فشار هواداران خواسته های شان را به باشگاه نگویند. به عنوان مثال، فرشید اسماعیلی با ترفند عجیبی قراردادش را بالا برد و حتی از یکی از متمولین نزدیک استقلال به قول خودش پولی تحت عنوان هدیه گرفت. سایر بازیکنان نیز همین شرایط را داشتند، اما خروجی تمدید قراردادها در فصل گذشته چه چیزی بود؟ فارغ از تبعیض ها به استقلال، ناداوری ها و … چقدر بازیکنان در ناکامی نقش داشتند؟

در اینجا قصد نداریم بازیکن را مقصر جلوه بدهیم، چرا که او حق دارد از شرایط موجود برای افزایش رقم قراردادش استفاده کند و شاید ما هم در جایگاه آنها همین کار را می کردیم، اما روی سخن اصلی مان با هواداران است، هر روز در صفحات مجای و رسانه ها صحبت از تمدید قرارداد یا جدایی بازیکن است، استقلال با این ستاره ها جامی نگرفته است که امروز نگران عدم حضورشان باشد.

در سالی که منتهی به جام جهانی است، کدام بازیکن دوست دارد به تیم دیگری غیر از استقلال برود؟ به غیر از مهدی قایدی که با پیشنهاداتی روبرو شده است، بازیکنی از استقلال داریم که از لیگ های خارجی پیشنهادی داشته باشد؟ مسلما پیشنهادی بود تیم های عربی زودتر برای شروع تمرینات قراردادها را می بستند.

به عنوان رسانه استقلال از هواداران می خواهیم با همه مشکلات مدیریتی، تبعیض ها و … نگران بازیکنان نشوند، چون این روزها همه به فکر خودشان هستند به غیر از استقلال. استقلال باشگاهی با دوستاره قهرمانی آسیا است و این بازیکن است که باید افتخار کند پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد. شما حق دارید نگران باشید، چون صاحبان اصلی استقلال هواداران هستند، اما حق ندارید باعث رسیدن بازیکنان به اهداف شان باشید. اگر این ستاره ها جامی گرفته بودند نگرانی بابت عدم حضورشان می توانست توجیهی داشته باشد اما بدون جام….؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10779

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.