سایپنتو استقلالی ماند | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

سایپنتو استقلالی ماند

  • کد خبر : 30889
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
سایپنتو استقلالی ماند
این روزها بزرگ‌ترین دل‌مشغولی هواداران استقلال تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیمشان است.

به گزارش آوای استقلال، آنها مصرانه خواهان انجام این کار هستند و حاضر نیستند هیچ مربی دیگری را به جز او را بر روی نیمکت تیمشان ببینند!
در زمان مدیریت مصطفی آجورلو ریکاردو ساپینتو با استقلال قرارداد دو ساله‌ای را به امضا رساند. قراردادی که برای سال دوم طرفین باید به توافق برسند!
ساپینتو پس از پیروزی مقابل تراکتور روبروی خبرنگاران نشست و درباره تمدید قراردادش جملات مهمی را بر زبان آورد. وقتی از او پرسیده شد قراردادتان را تمدید می‌کنید یا خیر؟ آن جملات را بر زبان آورد: زمان برای حل این موضوع تا هفته بعد است. برای اینکه ما خیلی در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم و واقعا بابت آن خسته هستم. اگر تا هفته بعد حل نشود، دیگر نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. واقعا خسته‌ام از اینکه آنها می‌خواهند و ما می‌خواهیم و … وقتش است که این موضوع حل شود. ما باید برای فصل بعد آماده سازی کنیم و وقت نداریم. باید حداقل ۲ ماه پیش این کار انجام می‌شد، اما این مسئله باید همین هفته حل شود.
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال چند هفته پیش درباره ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو تشکیل جلسه دادند. اگرچه نقدی بر عملکرد این مربی وارد بود که در بازی‌های بزرگ نتوانسته به موفقیت برسد و رفتارهای حاشیه‌ای وی دردسرهای زیادی را برای استقلال ایجاد کرده است اما همگی به این نتیجه رسیدند که او یک فصل دیگر در استقلال بماند!
حجت کریمی این ماموریت را پیدا کرد تا درباره تمدید قرارداد با ساپینتو مذاکره کند اما بندی در قرارداد وی گنجانده شود که دیگر رفتاری را انجام ندهد که با محرومیت روبرو شود.

مذاکره استقلال با نماینده ساپینتو در دبی
تقریبا ۱۰ روز پیش کیلومترها دورتر از ایران و در حاشیه خلیج فارس برگزار شد.
نماینده باشگاه استقلال روبروی مدیر برنامه‌های ساپینتو نشست و مذاکرات مفصلی را با وی درباره ادامه همکاری انجام داد. طرفین گفتگوهای زیادی را انجام دادند و قرار بر این شد پیشنهادات به صورت جدی‌تر ارائه تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

چراغ سبز وزارت ورزش به تمدید قرارداد ساپینتو
اگرچه این موضوع هیچ گاه از زبان مدیران باشگاه استقلال اعلام نشده است اما ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو به نظر مدیران وزارت ورزش و جوانان نیز بستگی دارد. آنها درباره همکاری با مربی خارجی نظر تعیین کننده‌ای داشتند!

اخبار دریافتی خبرنگار آوای استقلال از راهروهای خیابان سئول حکایت از این داشت وزارت ورزش و جوانان با تمدید قرارداد موافق هستند. آنها بر این باور هستند این مربی در لیگ برتر و جام حذفی با استقلال نتایج خوبی گرفت و از حمایت هواداران نیز برخوردار است و  دلیل ندارد او جای خود را به فرد دیگری بدهد.

سه شرط ساپینتو برای تمدید قرارداد
ساپینتو برای تمدید قرارداد با استقلال مشکلی ندارد. او برای اینکه بخواهد در استقلال بماند چند شرط دارد. او این شرط‌ها را به اطلاع مدیران باشگاه استقلال رسانده است.

اولین و مهم‌ترین شرط تمدید قرارداد سایپتنتو تسویه حساب مالی با وی، دستیارانش و بازیکنان استقلال است.

دومین شرطی که ساپینتو برای تمدید قرارداد مطرح کرده است دو زمین مناسب برای تمرینات استقلال در فصل آینده است. او اعتقاد دارد زمین تمرین کمپ زنده یاد ناصر حجازی کافی نیست و باید محل مناسب دیگری نیز در نظر گرفته شود.
سومین شرط ساپینتو پرداخت به موقع قراردادهای بازیکنان در فصل اینده است. او نمی‌خواهد اتفاقات و حاشیههای تلخی که در این فصل افتاد تکرار شود. او از همین حالا به میدران استقلال اعلام کرده است باید تضمین بدهند که قراردادها و پاداش‌ها به موقع پرداخت می‌شود تا او و تیمش از به جز مسائل فنی دغدغه‌ای نداشته باشند.
قرارداد ۷۰۰ هزار یورویی با بندهای قهرمانی
رقم قرارداد ریکاردو ساپینتو برای فصل آینده ۷۰۰ هزار یورو خواهد بود. البته برای او پاداش‌هایی در نظر گرفته خواهد شد که تحت عنوان آبشن در قرارداد وی درج خواهد شد.
به عنوان مثال قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، پیروزی در دربی، قهرمانی در سوپرجام باعث خواهد شد قرارداد او چند ده هزار دلار دیگر افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30889

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.