ساپینتو به جای خاطیان لیگ عذرخواهی کرد | آوای استقلال
4
تاریخ این حکم را فراموش نخواهد کرد

ساپینتو به جای خاطیان لیگ عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 29834
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ساپینتو به جای خاطیان لیگ عذرخواهی کرد
ساپینتو در مورد اتفاقات اخیر و حکم کمیته انضباطی عذرخواهی کرد.

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از صدور حکم عجیب و بی سابقه در رابطه با ریکاردو ساپینتو مدعی شد اگر سرمربی استقلال بابت حرفهایی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پیکان بر زبان آورد، عذرخواهی کند، نیمی از محرومیت ۴ جلسه ای او را به حالت تعلیق درخواهد آورد و این مربی پرتغالی فقط از همراهی آبی‌پوشان در بازی با ملوان و نساجی محروم می شود! حکمی که با توجه به کارهای برخی مربیان دیگر در همین لیگ برتر خودمان و حرف‌هایی که آنها در کنفرانس های مطبوعاتی بر زبان می آورند، واقعاً غیرقابل باور است و نمی توان آن را حذف کرد چون این حجم از ظلم شدن به استقلال در تاریخ ادوار رقابت‌های لیگ برتر بی سابقه است.
از اشتباهات داوری گرفته تا کمکی که برای حل مشکل استراماچونی به باشگاه انجام نشد و البته ماجراهایی که به طور متوالی برای کادر فنی استقلال رخ می دهد اما در مورد سایر مربیان لیگ برتری خبری از وقوع آنها و البته سخت گیری های ویژه نیست.
بدون شک استقلال حتی با محرومیت سرمربی خود باز هم می تواند در جام حذفی باقی بماند و مسابقه خود در مازندران را نیز با پیروزی به پایان برساند ولی فراموش نکنیم شرط گذاشتن برای عذرخواهی ریکاردو اتفاقی کاملا غیرمنتظره بود که بر وقایع عجیب و غریب به این فصل افزوده شد. در واقع ساپینتو به جای بسیاری از مربیان خاطی این فصل عذرخواهی کرد.
البته اصلاً منکر این نیستیم که برخی رفتارهای سرمربی استقلال باید اصلاح شود اما ظاهراً عده‌ای در فوتبال ایران فقط کمر همت بسته اند تا ریکاردو ساپینتو رفتارهایش را اصلاح کند اما سایر مربیان هر کاری که دوست دارند می توانند انجام بدهند و دایره لغاتشان در کنفرانس های مطبوعاتی یک منوی باز است که می توانند از هر کلمه ای در آن بهره مند شوند !

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29834

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.