زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد؛اقدام احتمالی استقلالی‌ها برای قرعه کشی | آوای استقلال
3
گزارش اختصاصی آوای استقلال از قرعه کشی جام حذفی؛

زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد؛اقدام احتمالی استقلالی‌ها برای قرعه کشی

  • کد خبر : 5028
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد؛اقدام احتمالی استقلالی‌ها برای قرعه کشی
با اعلام یکی از مسئولان این باشگاه، بعد از هماهنگی با سازمان لیگ به احتمال زیاد یکی از مسئولان اجرایی باشگاه به جای پیشکسوتان استقلالی، گوی های مربوط به این قرعه کشی را از گلدان خارج خواهند کرد.

به گزارش آوای استقلال، با برگزاری رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی چهره هشت تیم برتر این رقابت ها مشخص شده و قرار است بعد از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی دیدارهای این مرحله نیز مشخص و اعلام شوند.

بر همین اساس و با اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ قرار است قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی به احتمال زیاد هفته آینده و تا قبل از دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی انجام شده تا به این ترتیب تکلیف دیدارهای این مرحله از رقابت ها نیز مشخص شود.

این در حالی است که برخی شک و شبهه ها در خصوص قرعه کشی های قبلی باعث شده است تا باشگاه استقلال این بار با هوشمندی وارد این اتفاق شده و با اعلام یکی از مسئولان این باشگاه، بعد از هماهنگی با سازمان لیگ به احتمال زیاد یکی از مسئولان اجرایی باشگاه به جای پیشکسوتان استقلالی، گوی های مربوط به این قرعه کشی را از گلدان خارج خواهند کرد.

نکته قابل توجه این که قرار است مرحله یک چهارم نهایی در بین رقابت های لیگ برگزار شده و دو مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی در فصل جاری بعد از پایان فصل بیستم انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5028

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.