ریگی؛ قربانی سرمربی بدون کارنامه تیم ملی! | آوای استقلال
3
وقتی ملاک اسکوچیچ شایسته سالاری نیست!

ریگی؛ قربانی سرمربی بدون کارنامه تیم ملی!

  • کد خبر : 5286
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
ریگی؛ قربانی سرمربی بدون کارنامه تیم ملی!
برای هر ترکیبی حضور بازیکنی نظیر مسعود ریگی نعمت است اما انگار او با بی رحمی هر چه تمام قربانی سیاست های رنگی مرد سرمربی بدون کارنامه تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

به گزارش آوای استقلال،مسعود ریگی یکی از جمله بازیکنان تاثیرگذار در فوتبال ایران است که به شهادت آمار وی بیشترین تاثیرگذاری را در مجموعه تیمی خود داشته است و به معنای واقعی کلمه برای هر ترکیبی حضور بازیکنی نظیر مسعود ریگی نعمت است اما انگار او با بی رحمی هر چه تمام قربانی سیاست های رنگی مرد سرمربی بدون کارنامه تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

ریگی در جریان بازی های اخیر استقلال نشان داده است از ابتدای بازی تا زمانی داور بازی سوت پایان را به صدا در می آورد برای موفقیتش تیمش تلاش می کند و هیچ باکی از مصدومیت ندارد طبیعتا حق چنین بازیکنی با این مشخصات و این آمار دعوت به اردوی تیم ملی است اما انگار مرد کروات که از بد حادثه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده است چشم های خود را بر روی توانمندی های او بسته و به جای وی ترجیح می دهد گزینه های دیگر را به تیم ملی دعوت کند تا فوتبال ملی از حضور چنین بازیکنی محروم شود.

طبیعتا اگر فردی نظیر کارلوس کی روش در رای هرم فنی تیم ملی قرار داشت، در این مقطع حساس به ریگی اعتماد می کرد و با دعوت از او وی را در این موقعیت حساس مورد آزمایش قرار می داد تا در نهایت تیمش به موفقیت برسد اما انگار برای اسکوچیچ مزیت های فنی ریگی اهمیتی ندارد و ترجیح می دهد او را در لیست جای ندهد.

عدم دعوت از مسعود ریگی هیچ چیزی از شایستگی های این بازیکن کم نخواهد کرد بلکه نشان می دهد سرمربی بدون کارنامه تیم ملی چقدر بد سلیقه است که یک بازیکن پرتلاش و تاثیرگذار نظیر مسعود ریگی را از لیست خود کنار می گذارد تا فوتبال ملی از حضور وی محروم شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5286

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.