ریخت و پاش ۴ میلیاردی عزیزی خادم برای دستیار دوم گل محمدی! | آوای استقلال
2
رقم قرارداد پرسپولیسی ها با تیم ملی فاش شد؛

ریخت و پاش ۴ میلیاردی عزیزی خادم برای دستیار دوم گل محمدی!

  • کد خبر : 14224
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
ریخت و پاش ۴ میلیاردی عزیزی خادم برای دستیار دوم گل محمدی!
تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی خوش درخشیده و فعلاً با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد این درحالی است که اردوهای این تیم به صورت مقطعی برگزار شده و تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، در این بین برخی نفرات کادر فنی از جمله کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حساس ترین زمان ممکن و در حالی که باشگاهش باید رقابت های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند برای پرسپولیسی ها رفیق نیمه راه شده و ترجیح می‌دهد تا در اردوهای مقطعی، تیم ملی را همراهی کرده و به اسکوچیچ بپیوندد.

این در حالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار آوای استقلال قرارداد باقری با فدراسیون فوتبال با رقم ۴ میلیارد تومان به اندازه‌ای بالا و چشمگیر بوده که حتی در مقاطع حساس باقری قید همراهی پرسپولیس را زده و به اردوی تیم ملی فکر می‌کند.

نکته قابل توجه دیگر این که طبق شنیده ها از فدراسیون فوتبال این فدراسیون چنین رقمی را نیز برای حضور مهدی مهدوی کیا در تیم ملی امید هزینه کرده است تا به این ترتیب جلوی انتقاد دوستان مهدوی کیا از جمله علی کریمی به فدراسیون عزیزی‌خادم گرفته شود.

با وجود این ریخت و پاش ها باید دید آیا هئیت رئیس فدراسیون فوتبال در جریان این قراردادهای میلیاردی هست یا اینکه صرفا نظر آقای رئیس در این ولخرجی ها حاکم بوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14224

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.