رکورد درخشان استقلالی‌ها در لیگ بیست‌وسوم؛ صدرنشینِ شکست‌ناپذیر! | آوای استقلال
0

رکورد درخشان استقلالی‌ها در لیگ بیست‌وسوم؛ صدرنشینِ شکست‌ناپذیر!

  • کد خبر : 36866
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
رکورد درخشان استقلالی‌ها در لیگ بیست‌وسوم؛ صدرنشینِ شکست‌ناپذیر!
از آخرین باخت استقلال در لیگ برتر، 6 ماه می‌گذرد و شاگردان جواد نکونام در این مسیر توانسته‌اند کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارند.

به گزارش آوای استقلال، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که در کورس مدعیان، استقلال و ملوان بندرانزلی به همراه گل‌گهر سیرجان توانستند کار خود را با برد آغاز کردند و پرسپولیس شکستی غیرمنتظره را در اراک متحمل شد. باخت سرخ‌پوشان پایتخت باعث شد تا استقلال به تنها تیم حاضر در لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود که یک باخت در کارنامه‌اش دارد و سایر تیم‌های شرکت‌کننده در این فصل، حداقل ۲ باخت یا بیش از آن را تحمل کرده‌اند.

تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان باید حساس‌ترین دوئل هفته شانزدهم را برگزار می‌کردند که این مسابقه به‌واسطه حضور طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، به زمان دیگری موکول شده تا فعلاً روی کاغذ شکست‌ناپذیری تراکتوری‌ها در هفته‌های اخیر تمدید شود؛ آن‌هم در حالی‌که طلایی‌پوشان اصفهانی در ۳ بازی پایانی خود در لیگ برتر شکست خورده‌اند! نگاهی دقیق‌تر به آمار و ارقام نشان می‌دهد که شاگردان جواد نکونام در تیم استقلال توانسته‌اند با ثبت آماری خیره‌کننده با اختلاف نسبت به سایر رقبای خود شکست‌ناپذیر باشند.

۱۳ هفته شکست‌ناپذیری پسران نکو
استقلالی‌ها کار خود در لیگ بیست‌وسوم را با برد ۳گله مقابل صنعت‌نفت آبادان آغاز کردند و بعد از آن موفق شدند برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی برسند. شاگردان جواد نکونام در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل، در هفته سوم با یک گل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر سپاهان شکست خوردند که این باخت، اولین و آخرین شکست آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری محسوب می‌شود. بعد از شکست مقابل سپاهان، آبی‌پوشان موفق به کسب ۸ برد و ۵ تساوی شده‌اند و توانسته‌اند ۱۳ هفته پیاپی در لیگ بیست‌وسوم بدون شکست باشند که رکوردی کم‌نظیر و جالب‌توجه محسوب می‌شود.

حمله نافرجام ذوبی‌ها به رکورد استقلال
ذوب‌آهن اصفهان تا پیش از آنکه نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شود، در ۸ بازی پایانی نیم‌فصل نخست بدون شکست بود و شاگردان محمد ربیعی توانسته بودند ۳ برد به‌دست آورند و ۵ تساوی هم در کارنامه ذوبی‌ها دیده می‌شود. شاگردان ربیعی که امیدوار به لغزش استقلال بودند تا عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ را در اختیار دارند، در آغاز نیم‌فصل دوم در خانه مغلوب ملوان بندرانزلی شدند تا بعد از ۸ مسابقه پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر، طعم شکست را بچشند و رکوردی مهم را در لیگ بیست‌وسوم از دست بدهند.

نمایندگان اراک و سیرجان، نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان تیمِ نکونام
گل‌گهر سیرجان بعد از شکست مقابل تراکتور در هفته دوازدهم، باختی را متحمل نشده و سرمه‌ای‌پوشان توانسته‌اند در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر، ۳ برد به‌دست آورند و ۳ تساوی هم در کارنامه شاگردان مارینوس اوزونیدیس دیده می‌شود. از حیث شکست‌ناپذیری در دیدارهای پیاپی، گل‌گهر سیرجان بعد از استقلال در فصل جاری رکورددار است. البته که در کنار تیم سیرجانی، آلومینیوم اراک هم ۶ بازی اخیرش در لیگ برتر را واگذار نکرده و ۳ برد و ۳ تساوی در کارنامه سفیدوسبزپوشان دیده می‌شود. تراکتور تبریز هم که این هفته به‌واسطه لغو دیدارش مقابل سپاهان، استراحت داشت، در ۵ بازی اخیر خود در لیگ بیست‌وسوم متحمل شکست نشده و از حیث شکست‌ناپذیری در بازی‌های متوالی بعد از استقلال تهران، گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، چهارمین تیم برتر لیگ محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36866

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.