رونالدو مهم تر از مردم ایران! | آوای استقلال
1
آبروریزی موگرینی تکرار نشود!

رونالدو مهم تر از مردم ایران!

  • کد خبر : 33197
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
رونالدو مهم تر از مردم ایران!
مسئولین ورزشی و غیر ورزشی کشور از زمانی که متوجه شدند رونالدو قرار است به ایران بیاید چنان به تکاپو افتاده اند که گویی قرار است انسانی از یک سیاره دور برای نخستین بار به زمین و آن هم به ایران بیاید و چنانچه استقبال خوبی از او بشود و مسئولین بتوانند شرایط میزبانی خوبی را فراهم کنند پادشاهی جهان را به ایران می دهد!

به گزارش آوای استقلال، با این توهم، از ثانیه اول شروع به فراهم کردن شرایط میزبانی کردند و البته برخی از مسئولین کشور هم به شکل های مختلف مزه پرانی کردند تا سطح درک آن‌ها بیشتر برای مردم مشخص بشود و بیشتر افسوس بخوریم که مثلا یکی از روسای سابق صداوسیما نشان داد چطور سالها رئیس سازمان عریض و طویل صدا و سیما بوده البته بعد که به سطح برنامه ها، فیلم ها و سریال ها،مجریان و کارشناسان صدا و سیما نگاه می کنیم، می بینیم که همه چیز با هم هماهنگ است و اصلا اوضاع خراب صدا و سیما و سطح نازل آن دقیقا به خاطر وجود افرادی است.
این روزها متاسفانه بسیاری از آدم هایی که باید سکوت می کردند تا آبرو ریزی کمتری داشته باشیم، بیشتر حرف زدند و بیشتر خجالت زده مان کردند.
رضا درویش که تا دیروز در صندلی عقب ماشین زیر کت قایم می شد و از دست هواداران پرسپولیس فرار می کرد حالا نطق می کند و فارغ از آنکه چند روز پیش در برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسیده بود امسال چقدر درآمدزایی داشتید چشم در چشم دوربین گفته بود هیچ(!)حالا آمده و از سیم کارت اختصاصی و بدون فیلتر برای رونالدو و تیم النصر صحبت می کند!
آقای درویش اگر درآمدزایی تان “هیچ” بوده پس دلیل این لاکچری بازی ها و ادعاها چیست؟ نفس تان از کجا گرم می شود؟!!
وقتی درآمدزایی تان “هیچ” است و این آفتابه لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچی را آنقدر برایمان زنده نکنید شما که هیچ ندارید و با هیچ کلی بازیکن گران قیمت خریدید و با هیچ درآمدزایی سقف را هم ترکاندید لطفا دیگر شیرین کاری نکنید و زبان به دندان بگیرید و هی با حرافی برای مسئولین پدر خوانده پرسپولیس هزینه نتراشید، واقعا آنها چرا باید تاوان عشق دیده شدن شما را بدهند؟
از آن‌ها که بگذریم به یک قطار اسم می رسیم که تمام کار و زندگی و مسئولیت هایشان را کنار گذاشته اند و در حال نو نوار کردن شهر و مسیر حرکتی النصر از فرودگاه تا هتل هستن و چقدر درد دارد دیدن این تکاپو وقتی مردمت غرق در مشکلات مالی هستند اما دغدغه برخی پذیرایی از یک فوتبالیست است که شاید اصلا این آدم ها را هم قبول ندارد!
چقدر درد دارد دیدن این که می توانند و به فکرشان می رسد که کجاهای شهر نیاز به ترمیم و بازسازی و نوسازی و زیبا سازی دارد اما به خاطر دل مردم خودشان هرگز دست به کار نشدند و حاضر نبودند ریالی خرج روحیه و شادی مردم کشور کنند ولی به خاطر رونالدو میلیاردها پول خرج زیبا سازی مسیر حرکتی رونالدو می شود که البته از طرفی بابت آن خوشحال هم هستیم به هر حال توفیقی است اجباری و صدقه سر رونالدو شهر هم رنگ و رویی می گیرد اما دلمان از این می سوزد که اینهمه خرج روی دست مردم گذاشتن برای حفظ آبرو را آخر سر یکسری ندید بدید چطور بر باد می دهند!
هنوز و هرگز از یاد نمی رود نمایندگان مجلس که خودشان را آدم های تحصیلکرده و عقل کل می دانند چطور با دیدن خانم فدریکا موگرینی
نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی پیشین، عنان اختیار از دست داده و برای گرفتن عکس یادگاری با او که تازه جزو زیبا رویان اروپایی هم محسوب نمی شود، از سر و کول هم بالا می رفتند!
شما تصور کنید رونالدو با جورجینیا به تهران می‌آمد…خدا را شکر که نیامد وگرنه …
با این که حضور رونالدو در کشورمان را اتفاق خوبی می دانیم به این خاطر که باعث شادی مردم می شود و از میان علاقمندان به فوتبال که اشتیاق و آرزوی دیدار با این ستاره فوتبال را دارند ممکن است عده ای موفق به دیدن او شوند اما راستش به آبرو ریزی که از سوی ورزشی ها و غیر ورزشی قرار است به بار بیاورند نمی ارزد!
اگر چه رویای محالی است اما از صمیم قلب آرزو می کنیم اینبار شاهد خویشتنداری بیشتری باشیم و آنچه در مجلس با دیدن موگرینی پیش آمد در ورزش با دیدن رونالدو اتفاق نیفتد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33197

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.