روشن: استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی تیم پیروز میدان است | آوای استقلال
4
حذف استقلال و پرسپولیس نقطه روشنی برای فوتبال بود

روشن: استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی تیم پیروز میدان است

  • کد خبر : 20636
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
روشن: استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی تیم پیروز میدان است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال برابر پیکان بهتر بازی کرد و این تیم توانایی مقابله با آبی‌پوشان را نداشت.

به گزارش آوای استقلال، حسن روشن ، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در جام حذفی، اظهار داشت: استقلال بهتر بود و پیکان توانایی مقابله با آبی‌پوشان را نداشت. استقلال مدیون دروازه‌بان جوانش بود که بسیار خوب بازی کرد؛ پیکان هم آن تیم همیشگی نبود.

وی ادامه داد: به نظرم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد، وقتی مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود، می‌توانیم قدرت بدنی و کیفیت بازیکنان را ببینیم. پیکان حتی توان حمله کردن را هم نداشت، آن‌ها امید داشتند، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. به نظرم کادر فنی و بازیکنان پیکان هم از نتیجه راضی بودند.

*استقلال زیبا بازی نمی‌کند، اما می‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شیوه بازی کردن این تیم، بیان کرد: درست است استقلال زیبا بازی نمی‌کند، اما اگر برعکس بود و زیبا بازی می‌کرد، شاید برنده نمی‌شد و نتایج خوبی به دست نمی‌آورد. در حال حاضر شرایط تیم خوب است، هرچند تغییرات زیاد باعث شده، خیلی هماهنگ نباشد و موقعیت‌های زیادی خلق نکنند، اما کرونا هم به بازیکنان ضربه زد.

روشن در خصوص جذب بازیکنان جدید نیم فصل استقلال تاکید کرد: وقتی تیمی می‌برد، مربی نیازش را نمی‌گوید، زیرا ممکن است تیمش به حاشیه کشیده شود. اگر بازنده باشد می‌گوید از نظر نفرات کم دارم. در عین حال در این خصوص باید مربی نظر بدهد. در حال حاضر صحبت کردن در این موضوع ممکن است، باعث ضعف تیم شود. زمانی که پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود با اینکه نیم فصل اول صدرنشین شد، اعلام کرد، پول نداریم بازیکن جدید بگیریم. شرایط طوری پیش رفت که تیم از هم پاشید و روحیه بازیکنان پایین آمد و باعث شد استقلال در آن فصل در رتبه سوم لیگ برتر قرار بگیرد.

*شاید با فشار‌ AFC مجبور به ایجاد زیرساخت‌ها شوند

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال، خاطرنشان کرد: حذف استقلال و پرسپولیس نقطه روشنی برای فوتبال کشورمان است، اگر مسئولان به دستورات AFC عمل نکنند، در آسیا نمی‌توانیم حضور داشته باشیم. شاید با این فشار‌ها مجبور به ساخت استادیوم و سایر زیرساخت‌ها شوند. اکنون یک ورزشگاه داریم که هزار بازی در آن برگزار می‌شود. تیم‌های ایرانی زمانی اول آسیا بودند، اکنون هم می‌توانند با فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب دوباره در آسیا قدرتمند ظاهر شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20636

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.