روشن: اجازه نمی‌دهم هر کوتوله‌ای برای استقلال حاشیه‌سازی کند | آوای استقلال
2
بی سوادها بدانند کمیته فنی در کار سرمربی دخالت نمی‌کند

روشن: اجازه نمی‌دهم هر کوتوله‌ای برای استقلال حاشیه‌سازی کند

  • کد خبر : 33691
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
روشن: اجازه نمی‌دهم هر کوتوله‌ای برای استقلال حاشیه‌سازی کند
«حسن روشن» یکی از بزرگ‌ترین و ماندگارترین‌ بازیکنان تاریخ استقلال است. بازیکنی که رکورد ویژه و منحصر به فردی در فوتبال ایران دارد و بعید است رکورد گل زدن او در تمام تورنمنت‌های مهم فوتبالی (جام جهانی، المپیک، جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی) روزی شکسته شود!

به گزارش آوای استقلال، «حسن روشن» یکی از بزرگ‌ترین و ماندگارترین‌ بازیکنان تاریخ استقلال است. بازیکنی که رکورد ویژه و منحصر به فردی در فوتبال ایران دارد و بعید است رکورد گل زدن او در تمام تورنمنت‌های مهم فوتبالی (جام جهانی، المپیک، جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی) روزی شکسته شود!

_روشن در صراحت کلام مشهور است و هیچ وقت زیر حرفی که بر زبان آورده، نمی‌زند.

_مشروح صحبت های حسن روشن در گفت‌وگو اختصاصی با آوای استقلال را در زیر می‌خوانید:

_باشگاه استقلال به من پیشنهاد همکاری داده بود، من هنوز به این پیشنهاد پاسخ منفی نداده‌ام، همه چیز آماده بود تا من قرارداد را امضا کنم اما من امضا نکردم چون شرایط دارم.

_من نه دنبال شغل هستم و نه دنبال پول، من حسن روشن هستم، همه آنهایی که مرا می‌شناسند به خوبی می‌دانند چه خصوصیات اخلاقی و رفتاری دارم.هر آدمی قیمتی دارد من حسن روشن هستم و به اندازه اسمم قیمت دارم، اگر دنبال پول و این مسائل بودم در دوره‌های قبلی سمت می‌گرفتم.

_من همیشه می‌گویم هر اتفاقی که در باشگاه استقلال رخ می‌دهد باید هواداران بدانند، اینجا ساختمان شیشه‌ای است. تمام دغدغه من این است که هر اتفاقی در باشگاه استقلال رخ می‌دهد باید هواداران از آن با خبر باشند، تمام حرف من این است استقلال مال هوادار است، صاحب استقلال هوادار واقعی تیم است و هوادارانی که عاشق تیم محبوبشان هستند و دنبال خط گرفتن نیستند.

_برخی‌ها که نه سواد فوتبالی دارند و نه درکی از اخلاق و شعور برده‌اند حرف‌هایی می‌زنند که به قد و قواره آنها نمی‌خورد، آنها از دیگران خط می‌گیرند تا حرفی بزنند، حرفی که فقط و فقط نشان می‌دهد آنها بی سواد ترین آدم هستند.

_من دنبال این هستم تا باشگاه سروسامان بگیرد، کمیته فنی از کسانی تشکیل خواهد شد که به روز باشند، مدرک معتبر داشته باشند، اجازه دخالت در کار فنی را ندارد مگر اینکه لازم باشند.

_اوفارل مربی بزرگی بود که هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشت، او به ایران آمد و سرمربی تیم ملی شد، اولین سوالی که وی پرسید بود که اعضای کمیته فنی استقلال چه افرادی هستند؟ او به خوبی می‌دانست که اگر با باشگاه وارد چالش شود این اعضای کمیته فنی هستند که از وی دفاع می‌کنند.

_برخی‌ها دارند به آدم‌های کوچک خط می‌دهند که برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند، من حسن روشن جلوی تمام این آدم‌ها می‌ایستم و اجازه نمی‌دهم هر کوتوله‌ای برای استقلال حاشیه سازی کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33691

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.