رشید در رادار یحیی | آوای استقلال
0
لک از پرسپولیس جدا می شود

رشید در رادار یحیی

  • کد خبر : 10753
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
رشید در رادار یحیی
فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران همواره اخبار هیجان انگیز و جذابی را در دل خود داشته است و روزانه شایعه ها و گمانه زنی های فراوان در قالب اخبار رسمی منتشر شده و هواداران را همراه خود می کند.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که عمده این اخبار پیرامون تیم های استقلال و پرسپولیس و با محوریت سرخابی ها منتشر می شود که همین اتفاق نیز باعث شده است تا تشخیص اخبار درست از اخبار نادرست در این فضای نقل و انتقالاتی سخت و دشوار باشد.
با این حال بر طبق اخبار رسیده به خبرنگار آوای استقلال اینطور شنیده می‌شود که حامد لک به خاطر برخی رفتارهای خود در فصل گذشته به شدت با کادر فنی پرسپولیس و به ویژه کریم باقری به مشکل خورده و در لیست خروج این تیم قرار گرفته است.
لک که در بازی ماقبل پایانی پرسپولیس در تبریز یک توپ جمع کن را به تجاوز جنسی تهدید کرده بود امروز با دستبند در دادسرای تبریز مشاهده شده و همین امر شائبه‌های خداحافظی با این گلر پرسپولیسی را بیش از پیش تقویت می کند.
این در حالی است که طبق ادعای یکی از مدیر برنامه های سرشناس در فوتبال ایران رشید مظاهری دروازه بان مطرح استقلال در لیست یحیی گل محمدی برای تقویت این تیم قرار گرفته و برخی مذاکرات برای جذب این بازیکن از حالا آغاز شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10753

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.