رشیدی: بازی با تراکتور پیش مسابقه جام حذفی است | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

رشیدی: بازی با تراکتور پیش مسابقه جام حذفی است

  • کد خبر : 29038
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
رشیدی: بازی با تراکتور پیش مسابقه جام حذفی است
رشیدی این بازی را پیش بازی برای جام حذفی هفته آینده خواند.

به گزارش آوای استقلال، منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال پس از اینکه دو امتیاز مهم را در بازی با مس رفسنجان از دست داد ناچار است در تبریز به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.
وی افزود: جدال فردا پیش مسابقه‌ای بازی در جام حذفی خواهد بود چرا که این دو تیم در فاصله چند روزباید دوباره روبروی یکدیگر قرار بگیرند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تراکتور در این فصل پر فراز و نشیب نشان داده است، آنها اگرچه نتایج خوبی نگرفته‌اند اما در خانه رقیب خطرناکی برای استقلال خواهند بود.
رشیدی تصریح کرد: خط هافبک استقلال در بازی با تراکتور تقش تاثیرگذاری خواهند داشت اگر آنها بتوانند برتری میانه میدان را به سود استقلال رقم بزنند اتفاقات خوشایندی خواهد افتاد.
وی تاکید کرد: نبودن ساپینتو به طور حتم به ضرر استقلال خواهد بود، یک مربی در کنار زمین بیشتر و بهتر می‌تواند به تیمش کمک کند،ساپینتو در این فصل چندین بار محروم شده است و باید او خودش را کنترل کند تا استقلال از غیبت وی ضرر نکند.
مربی استقلال در پایان گفت: استقلال از نظر بازیکن مشکلی ندارد آنها در همه پستها نفرات خوبی را در اختیار دارند که می‌توانند سرنوشت مسابقه را تغییر دهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29038

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.