رشیدی: استقلال شانس قهرمانی‌اش را از دست داد! | آوای استقلال
3
بعضی مدیران فوتبال دنبال جادوگری هستند

رشیدی: استقلال شانس قهرمانی‌اش را از دست داد!

  • کد خبر : 13062
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
رشیدی: استقلال شانس قهرمانی‌اش را از دست داد!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باز هم مثل سال‌های گذشته استقلال در شروع لیگ با مشکل مواجه شد. با این شرایط دیگر نمی‌توان از تیم توقع قهرمانی داشت.

به گزارش آوای استقلال،منصور رشیدی، در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد استعفای مددی بودیم و متاسفانه باز هم مثل سال‌های گذشته استقلال در شروع لیگ با مشکل مواجه شد. با این شرایط دیگر نمی‌توان از تیم توقع قهرمانی داشت. در حالی که استقلال چندین سال از کسب جام دور مانده و توقع هواداران این تیم خیلی منطقی است که حداقل شرایط پایه استقلال در بیرون زمین مشخص باشد.

وی افزود: درست است ما مدیر ورزشی در کشور کم داریم؛ اما باز چهره‌هایی هستند که بتوانند به تیم‌های بزرگ کمک کنند. چهره‌هایی مانند محمد دادکان، داریوش مصطفوی و بیژن ذوالفقار‌نسب چرا باید بیرون بمانند؟ در مورد اینکه نام مصطفی آجورلو هم مطرح شده، سال‌هاست وی را می‌شناسم مدیر فوتبالی است. اگر درگیر بعضی حواشی نشود قطعاً در استقلال می‌تواند موفق شود. امثال دادکان اگر در فوتبال باشند کارشان را به صورت قانونی پیش می‌برند. واقعاً نمی‌دانم چرا مدیران قانونمند مثل دادکان کمتر خواهان دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره از دست رفتن شرایط قهرمانی استقلال تصریح کرد: فرهاد مجیدی با توجه به شرایط باشگاه مجبور شد بازیکنان جوان جذب کند. بعضی از بازیکنان شاخص خود مانند ریگی و قایدی را از دست داد. استقلال فصل قبل هم دیر بسته شد و با مشکلاتی مواجه بود. متاسفانه به جای اینکه آن تیم تقویت شود بازیکنانی که تازه در تیم جا افتاده بودند از تیم خارج شدند.

رشیدی خطاب به رشید مظاهری عنوان کرد: او در آستانه بازی الهلال همراه تیم نماند و کار غیرحرفه‌ای انجام داد. رضایی که کرونا گرفته بود اگر حسینی مصدوم و اخراج می‌شد، مجیدی چه راهکاری باید اتخاذ می‌کرد. اگر تیم در آن بازی با اختلاف زیاد شکست می‌خورد چه باید می‌کرد؟ یا اتفاقات دیگری که مایه آبرو ریزی استقلال می‌شد. بهتر است مظاهری به استقلال فکر نکند.

وی در پایان گفت: یک مسئله در فوتبال کشور، برایم خیلی تعجب برانگیز است. با این همه پیشرفت علمی و تمدن قدیمی که در کشور ما وجود دارد، بعضی‌ها(مدیر، مربی یا…) در فوتبال به دنبال جادوگری هستند. این موضوع در میان بعضی نفرات تحصیل کرده  فوتبال هم دیده می‌شود. کاغذ نوشته شده را زیر خاک یا درون دروازه می‌گذاشتند! این مسائل خرافه است و نباید اعتقادی به  آن داشت. به جای این کارها باید روی تمرین، بازی و مسائل حرفه‌ای متمرکز بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13062

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.