رشیدی:کدام دوپینگ؟ این ادعا حقیقت ندارد | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

رشیدی:کدام دوپینگ؟ این ادعا حقیقت ندارد

  • کد خبر : 26627
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
رشیدی:کدام دوپینگ؟ این ادعا حقیقت ندارد
پیشکسوت استقلال درمورد ادعای جواد خیابانی صبحت کرد.

به گزارش آوای استقلال، منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت:ادعایی که از سوی جواد خیابانی مطرح شده به دور از واقعیت است این موضوع حقیقت و وجود خارجی ندارد.
وی افزود: از این ادعا حدود نیم قرن می گذرد ولی من هر چه فکر می کنم به مغزم فشار می آورم چیزی به خاطر نمی آورم واقعاً خنده دار است که بخواهیم ادعایی را مطرح کنیم ندارد من نمیدانم چطور حرف حرف و موضوعی در رسانه ملی مطرح می شود در حالی که هیچ سندی برای اثبات آن ندارد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد :استقلال در مسابقه‌ای به پیروزی دست پیدا کرد شایستگی و استحقاق آن را داشت،به مراتب بهتر از حریف خود بازی کرد و توانست یک پیروزی بزرگ را به دست بیاورد، همه بازیکنان زمان استقلال بهترین های فوتبال ایران و حتی آسیا بودند .
وی تصریح کرد :در آن برهه دوپینگی وجود نداشت و هیچ کس از این‌کارها انجام نمی داد، آمار نیز در ایران مشخص کرده است چه زمانی آزمایشی دوپینگ شکل گرفته و بهتر هست به این حرفها توجهی نکرد.
رشیدی گفت: استقلال در بازی مقابل ملوان یک نمایش خوب آب در نیمه دوم را به اجرا گذاشت و توانست برنده از زمین خارج شود به طور حد قائدی برگ برنده ساپینتو در این مصاف بود با آمدنش به میدان جریان کلی بازی را به سود آبی‌پوشان تغییر دد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26627

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.