رسانه باشگاه استقلال یا تریبون تبلیغاتی احمد مددی؟! | آوای استقلال
4
رسانه استقلال توسط چه کسانی مدیریت می شود؟!

رسانه باشگاه استقلال یا تریبون تبلیغاتی احمد مددی؟!

  • کد خبر : 6365
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
رسانه باشگاه استقلال یا تریبون تبلیغاتی احمد مددی؟!
با توجه به کناره‌گیری مدیران اسپانسر باشگاه، باید دید کانال و پیج باشگاه استقلال توسط چه کسی مدیریت می شود و از کجا خط می گیرد؟

به گزارش آوای استقلال، این روزها شاهد اتفاقات عجیب در استقلال هستیم. اتفاقاتی نه چندان خوشایند و ناراحت کننده است.

در این گیر و دار که نه تنها اعضای هیئت مدیره بلکه تمام هواداران، خواستار رفتن احمد مددی هستند، شاهد آن بودیم که وزیر ورزش و معاون وی پس از تلاش های بسیار، توانستن زمان یک هفته ای را از هیئت مدیره استقلال برای ابقای مددی بگیرند.

در جلسه هفته گذشته اعضای هیئت مدیره و معاون وزیر ورزش، مشخص شد که احمد مددی در یک هفته ای که برای ماندن تلاش می کند، گزارشی را به اعضای هیئت مدیره تقدیم کند که این اتفاق تا این لحظه نیفتاده است.

اگر تمام این ماجراها را کنار بگذاریم، ما شاهد این هستیم که کانال و پیج اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال، به جای پوشش خبری محور اخبار تیم، درصدد تطهیر احمد مددی بر می‌آید.

همانطور که در روزهای گذشته دیدیم، کانال رسمی و پیج اینستاگرامی باشگاه استقلال، به جای انتشار اخبار مربوط به باشگاه، مشغول تکذیب مصاحبه ها و یا هر چیزی که در مورد احمد مددی منتشر می‌شود است.

این نشان می دهد که احمد مددی، انتقاد پذیر نبوده و سعی بر این دارد که تمامی انتقاد هایی که به سمت او، روانه می شود را رد کند و در این راه کانال و پیج باشگاه استقلال به عنوان ابزار استفاده می کند.

این اتفاق به قدری زیاد افتاده است که به نظر می رسد رسانه باشگاه محلی برای تکذیب صحبت های تمام افراد در فضای مجازی مدیرعامل استقلال است.

سابق بر این مدیریت شبکه های مجازی استقلال به عهده های وب بود. اما با توجه به کناره‌گیری مدیران اسپانسر باشگاه، باید دید کانال و پیج باشگاه استقلال توسط چه کسی مدیریت می شود و از کجا خط می گیرد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6365

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.