راه‌حل آبی‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید چیست؟ | آوای استقلال
3

راه‌حل آبی‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید چیست؟

  • کد خبر : 32551
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
راه‌حل آبی‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید چیست؟
در شرایطی که لیگ برتر فوتبال از پایان هفته گذشته آغاز شده اما باشگاه استقلال هنوز نتوانسته قرارداد تمام اعضای تیمش را در سازمان لیگ ثبت کند تا برای آن‌ها کارت بازی صادر شود. در چنین موقعیتی، مدیران استقلال راه‌های محدودی برای خروج از بحران دارند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال تاکنون سقف بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی‌اش برای حقوق و دستمزد اعضای تیمش را پر کرده و دیگر قادر به ثبت هیچ بازیکن و مربی‌ای نیست. همین موضوع باعث شده که این باشگاه نتواند قرارداد مهدی هاشمی‌نسب، آریا برزگر، منتظر محمد،‌ سعید مهری و سسما، دستیار اسپانیایی نکونام را در سازمان لیگ فوتبال ثبت کند. موقعیتی که با مشکل بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش در سال‌های اخیر تشابه زیادی دارد.

این اتفاق در شرایطی افتاده که باشگاه استقلال برای رعایت سقف بودجه، توانست با مذاکره بخشی از قراردادهای بالایی که در زمان مصطفی آجورلو منعقد شده بود را کاهش دهد. علاوه بر این، بازیکنی مانند مهرداد محمدی که به تازگی به استقلال پیوسته با باشگاه همکاری داشته و با کم کردن رقم قراردادش، چند میلیارد به استقلال تخفیف داده یا حمیدرضا رجبی که با رقمی پایین‌تر از باقی دستیار اول‌های لیگ برتر با استقلال قرارداد بسته است. با این حال علی خطیر و مدیران استقلال همچنان برای ثبت قرارداد چهار نفر بالا و خریدهای جدید احتمالی با مشکلی جدی مواجه هستند.

در چنین شرایطی استقلال راه‌های محدودی برای حل مشکل ثبت قراردادهایش دارد. دم دست‌ترین و احتمالا راحت‌ترین راه برای مدیران استقلال، خارج کردن نام دو، سه بازیکن از لیست نفرات فعلی ثبت شده‌اش در سازمان لیگ فوتبال است تا به واسطه آن بتواند بازیکنان و مربیان جا مانده از لیست را به فهرست خود اضافه کند. با این حال همین راه هم مشکلات زیادی برای استقلال به همراه خواهد داشت.

البته این تنها راه نیست و یک راه سخت‌تر هم برای استقلالی‌ها وجود دارد؛ مذاکره مجدد با اعضای تیم برای کاهش رقم قراردادهایشان و ثبت دوباره آن‌ها در سازمان لیگ راه دیگری است که پیش روی مدیران استقلال قرار دارد. البته این راه با توجه به اینکه پیش از این بخشی از اعضای تیم، قراردادهایشان را تعدیل کرده‌اند، سخت به نظر می‌رسد و احتمالا بعید است که دوباره حاضر به کاهش قرارداد شوند.

باید دید در نهایت مدیران باشگاه استقلال چه تدبیری برای ثبت قراردادهای جدید می‌اندیشند و می‌توانند این مشکل که بخش اعظمی از آن ناشی از قراردادهای هنگفت منعقد شده در دوره مصطفی آجورلو است را برطرف کنند یا ناچار به قطع همکاری با نفرات جامانده از لیست می‌شوند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید تا هشتم شهریور یعنی آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی منتظر ماند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32551

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.