دیداری که همیشه کم گل داشته است؛ استقلال و آلومینیوم در مسیر تکرار تاریخ! | آوای استقلال
0

دیداری که همیشه کم گل داشته است؛ استقلال و آلومینیوم در مسیر تکرار تاریخ!

  • کد خبر : 38245
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
دیداری که همیشه کم گل داشته است؛ استقلال و آلومینیوم در مسیر تکرار تاریخ!
دیدارهای استقلال و آلومینیوم اراک همیشه کم‌گل از آب درآمده است.

به گزارش آوای استقلال، در چهارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، استقلال به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. این دیدار برای آبی‌ها اهمیت بالایی دارد چراکه آن‌ها در کورس قهرمانی با پرسپولیس هستند و تنها یک اشتباه کافی است تا شاگردان اوسمار ویرا جانشین استقلالی‌ها در صدر جدول شوند.

تاریخ چه می‌گوید؟
دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک در شرایطی به مصاف هم می‌روند که دیدارهای دو تیم همیشه کم‌گل از آب درآمده است. در ۵ تقابل اخیر، شاهد دو بازی با تساوی بدون گل، دو بازی با نتیجه یک بر صفر و یک دیدار با تساوی ۱-۱ بودیم. در مجموع ۵ بازی، فقط ۴ گل به‌ثمر رسیده است که این آمار به خوبی نشان می‌دهد دیدار استقلال و آلومینیوم اراک، روی کاغذ دیدار پرگلی نیست.

آلومینیوم اراک تا حالا موفق به شکست استقلال نشده و جواد نکونام امیدوار است این آمار حفظ شود و بردهای استقلال برابر تیم اراکی به عدد سه برسد.

تعجب نکنید
اگر دیدار استقلال و آلومینیوم اراک کم‌گل شد اصلا تعجب نکنید؛ آبی‌ها فصل گذشته با ریکاردو سا پینتو میل هجومی زیادی داشتند و باز هم نتوانستند آن‌طور که باید و شاید روبروی آلومینیوم اراک بازی کنند. حالا با توجه به فلسفه فوتبال جواد نکونام، نباید انتظار داشته باشیم تا این دیدار جذاب و پرگل از آب دربیاید.

آلومینیوم اراک هم راه دفاع کردن برابر تیم‌های مدعی را یاد گرفته است. شاگردان مجتبی حسینی برابر سه تیم مدعی سپاهان، تراکتور و پرسپولیس تنها یک گل دریافت کرده‌‌اند و چنین آمار مثبتی، می‌تواند استقللال را در دیدار روز جمعه دچار مشکل کند. نرخ امید گل دو تیم هم اگر بررسی کنیم، مشخص می‌شود هر دو در بازی‌های اخیر، آمار خوبی را به ثبت نکرده‌اند و حداقل طبق آمار و ارقام، باید شاهد یک بازی کم موقعیت باشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38245

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.