دنیای وارونه یحیی؛متهم،شاکی می شود! | آوای استقلال
2
به بهانه جوسازی اخیر سرمربی باشگاه خاص؛

دنیای وارونه یحیی؛متهم،شاکی می شود!

  • کد خبر : 8595
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
دنیای وارونه یحیی؛متهم،شاکی می شود!
در لغت نامه دهخدا از «هوچی» به عنوان «حر‌اف» و «هوچی‌گر» به عنوان فردی یاد شده که با پرحرفی و جار و جنجال حقی را (به نفع خود) باطل می گرداند

به گزارش آوای استقلال،در لغت نامه دهخدا از «هوچی» به عنوان «حر‌اف» و «هوچی‌گر» به عنوان فردی یاد شده که با پرحرفی و جار و جنجال حقی را (به نفع خود) باطل می گرداند

از این رو شاید با پی بردن به ترجمه عبارت «هوچی» و «هوچی‌گر» بهتر بتوان به مقصود و نظر یحیی‌ گل‌محمدی سر‌مربی حر‌اف پرسپولیس واکنش نشان داد.

حمله به تیم‌های دیگر؛ این جدیدترین حمله گل‌محمدی در نشست مطبوعاتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک برای سرپوش گذاشتن به اشتباهات و حمایت‌های خاصی بود که در هفته‌های اخیر به سود پرسپولیس رخ داده و باعث شده همانند سال های اخیر آنها در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشند!

جوسازی ها، فرافکنی‌ها، وارونه جلوه دادن حقایق، دست پیش گرفتن و طلبکار شدن و مهم تر از همه تخریب داور از خصوصیات اخلاقی سر‌مربی تیمی است که به خوبی‌ می‌داند شایستگی رسیدن به صدر جدول را نداشته و ندارند یقینا اگر دست‌های پشت پرده و حمایت مسئولین از آنها نبود به جای جنگ، برای تصاحب جام تلاش می‌کردند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

گل محمدی همانند قبل برای سر‌پوش گذاشتن بر رسوایی‌های داوری و جریانات خاصی که در چند سال اخیر پاز‌ل ها را کنار هم چیده است تا قرمز‌پوشان تهرانی صاحب جام‌هایی شوند که از درجه اعتبار ساقط لیاقت رسیدن به آن را نداشته‌اند حر‌افی را دستور کار قرار داده است اما او باید بداند وضعیت کنونی که تیمش به آن گرفتار شده بوی گندش همه جا را پر کرده است.

اگر قرار است از اشتباهات داوری حرف بزنیم اولین، منطقی‌ترین، عاقلانه‌ترین و قانونی‌ترین پرسش این است بیشترین پنالتی‌ها و مشکوک‌ترین اشتباهات به سود کدام تیم رقم خورده است؟ کدام تیم بیشترین بهره و سود را برده است؟ آیا نظر پرسشی قانونی‌تر و منطقی‌تر از این پرسش سراغ دارید؟!

آیا قبول دارید رفتار زشت و نا به هنجار با داور بازی با گل‌گهر شایسته اخراج و محرو‌میتی چند جلسه‌ای بود اما به سادگی از کنار آن گذشته شد، بهتر است به جای این چر‌ندیات و شامور‌تی بازی رفتار انسانی را یاد بگیرید ، رفتاری که بر پایه جوانمرد‌ی باشد.

آقای گل محمدی اندکی صبر سحر نزدیک است…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8595

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.