دنبال مقصر اصلی می گردید به سراغ سلطانی فر بروید! | آوای استقلال
3
کنعانی زادگان را تنبیه کنید ولی

دنبال مقصر اصلی می گردید به سراغ سلطانی فر بروید!

  • کد خبر : 18647
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
دنبال مقصر اصلی می گردید به سراغ سلطانی فر بروید!
بنا نداریم مانند نشریات و رسانه های زرد به کار زشت و دور از اخلاق یکی از بازیکنان تیم ملی بپردازیم و یا مثل کانال های هواداری درباره کار اشتباه بازیکن خاطی با هدف حذف از تیم ملی بنویسیم اگر خواهان حذف او باشیم که هستیم به خاطر مسائل فتی است که اجازه نمی‌دهد هرگز او را در قواره های تیم ملی و حتی نیمکت آن بدانیم مضاف بر این که این بی اخلاقی هم بیشتر بی لیاقتی او را به اثبات میرساند!

به گزارش آوای استقلال، زمانی که وزیر ورزش کشور با ابهت و عظمت ایران نگاه رنگی داشت،هر کجای دنیا و در هر رویداد مهم ورزشی که بود خودش را برای اهدای جام به تیم خاص میرساند،وقتی تمام بودجه کشور را صرف یک تیم خاص میکرد،وقتی حتی اسپانسر رقیب را وادار به پرداخت میلیارها تومن به تیم خاص میکرد،وقتی رئیس جمهور کشور با عظمتی بنام ایران به دستبوسی اردوغان رفت تا از شکایت علیه بازیکن تیم خاص و محرومیت تیم محبوب دولت،جلوگیری کند،وقتی همه تیم های لیگ را قربانی کردند تا یک تیم خاص را قهرمان کنند وقتی…رفته رفته اعضای آن تیم به این باور میرسند که مانند فرزندان مسئولین کشور تافته جدابافته هستند و هیچ کاری برای آنها غیر مجاز نیست و هرگز برایشان محرومیت و تنبیه و…اتفاق نخواهد افتاد!
آقایان مسئول در نهادهای مرتبط، این کار زشت و قبیح نه تنها آبروی فوتبال ایران را، بلکه آبروی ملت ایران را برد ،نگذارید این بدعت ناجور باب بی حیایی و بی شرمی عمومی شود.نگذارید در هر کوچه و خیابانی در هر تاکسی و اتوبوسی مجبور باشیم چشم فرزندانمان را ببندیم که نبینند که نشنوند که فکرشان بیراهه نرود!
به خاطر یک تیم خاص به خاطر علاقه شخصی وزیر ورزش به تیم خاص، حیثیت یک کشور به باد رفت نگذارید به فرهنگ و اخلاق و شرافت جامعه، به سلامت روح و‌ روان بچه هایی که الگویشان چهره های ورزشی است ،چوب حراج بخورد!
نگذارید به خودمان بیاییم و ببینیم این رفتار زننده ، به فرهنگ و روشنفکری تبدیل شده است به خودمان بیاییم و ببینیم آنچه نداریم غیرت و شرف است!
مجرم کردن بازیکن خاطی بهترین راه حل نیست زیرا به گمانم کنعانی زادگان مقصر اصلی نیست. او از زمان سلطانیفر تافته ی جدا بافته بودن را حس کرد‌ وقتی هر آنچه جام بود را از مقابلِ با کفایتها برداشتند و در مقابل چشم بازیکنانی که سطح نازل فنی خودشان را می دانستند ،از زد و بندهایی که به نفعشان شده ، پولهایی که برایشان از غیب رسیده،قول های غیرمتعارفی که به آنها داده شده….با خبر بودند جام را به در ویترین سرخ ها ،گذاشتند، وهم برشان داشت که مصون هستند و هرگز پایشان گیر نمی افتد!
دنبال مقصر میگردید؟سلطانیفر و البته وزرای دولت روحانی حتی خود روحانی!
اما بیش از همه مسعود سلطانیفر که نه تنها فوتبال را بلکه همه ورزش کشور را قربانی کرد تا خرج تیم محبوبش را دربیاورد و بتواند ویترین خالی از افتخارشان را پر کند که آنهم میسر نشد و نتوانست یک جام آسیایی و برون مرزی بگیرد و این یعنی خودکشی بخاطر هیچ!
سلطانیفر با مدیدیت غلط ،با نگاه به شدت رنگی، با خط کشیدن دور تیم محبوبش و جدا کردن آن از کل ورزش کشور هم تیم پیروزی را از چشم همه آنها که نگاه بی طرفی داشتند انداخت هم نفرت پراکنی کرد ، هم موجب نابودی ورزش کشور شد و هم در تازه ترین اتفاق و با پرده برداری از بی اخلاقی بازیکن تیم خاص، رواج بی اخلاقی را مسبب شد!
کاش دولت سیزدهم آنقدر صلابت،اختیار عمل و البته دغدغه اصلاح امور را داشته باشد که مخربین دولت دوازدهم را پای میز محاکمه بکشاند.
گذشته از سلطانیفر نباید از بی کفایتی فدراسیون فوتبال هم گذشت .فدراسیونی که در هر بازی آن همه خدم و حشم و آنهمه سیاهی لشکر همراه خود دارد با آن هزینه های سرسام آور ،باید هم نظارت بر سی نفر اصلی را فراموش کند و به امور دیگر مشغول باشد!
بعد از سلطانیفر، فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم و فدراسیونی که از صدر تا ذیل قرمز هستند، مقصرین بروز چنین بی اخلاقی و گستاخی هستند که جامعه ورزش را در بهت و حیرت فرو برد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18647

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.