دل در گرو تو داریم… | آوای استقلال
3

دل در گرو تو داریم…

  • کد خبر : 11889
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
دل در گرو تو داریم…
خوب یا بد سال‌هاست حمایت کسی را ندارد جز هوادارانش.

به گزارش آوای استقلال، جمعیت عاشقی که یار روزهای سخت و همراه همیشگی اش هستند .جمعیت عاشقی که خالصانه با هر آنچه دارند کنار عشقشان مانده‌اند با عمر و جوانی شان، با عشق و دلدادگی شان، با بخشی از پول کارگر ی شان ،با تمام پول توجیبی ماهانه شان با اضافه کاری روی زمین کشاورزی با پول دفتر و خودکار مدرسه و دانشگاه شان… آنها برای دیدار عشقشان هر طور شده پول سفر و بلیط استادیوم را تهیه می‌کنند تا کنار تو باشند استقلال! تا با رقص پرچم هایشان به ساق‌های توانمند سردارانت انرژی بدهند. سال‌ها حضور در روزنامه مرا با درد های این جمعیت عاشق، با درد دل‌های بسیار شان آشنا کرده و همین ها باعث شده هرگز ،هیچ وقت با هیچ وعده‌ای وسوسه نشوم و استقلال و هواداران خوبش را به هیچ بهایی نفروشم.گاهی نامه های عاشقانه شان را به خاطر می‌آورم یکی از روستاهای دور افتاده نوشته بود: من کشاورزم ،روی زمین مردم کار می‌کنم .هر وقت که استقلال بازی دارد ،روز قبل دو برابر کار می‌کنم تا بتوانم روز بازی مرخصی بگیرم و بازی تیم محبوبم را از تلویزیون تماشا کنم… یادم می‌آید نوشته یکی دیگر از عاشقان را ؛دانشجو هستم از خانواده‌ای با هفت خواهر و برادر در منطقه‌ای محروم. از خوابگاه تا دانشگاه از دانشگاه تا محل کار را پیاده می روم تا حقوق اندکی که با نوشتن جزوه بچه ها و کار در بخش کپی دانشگاه میگیرم را پس انداز کنم و بتوانم در بازی‌های حساس و در دربی ها، خودم را به استادیوم برسانم…نمیخواهم اشکتان را جاری کنم خودم بعد از سال‌ها هر وقت به این نامه های عاشقانه فکر می‌کنم ،حتی الان که در حال نگارش این سطور هستم بغض گلویم را سنگین می کند… شما هر کدامتان نمونه‌ای بارز از این دلدادگی ها هستید، هر کدامتان یک جور عشقتان را ثابت کرده اید ،یکی با بستن در مطب و شرکت و محل کسب به خاطر حضور در استادیوم، یکی با فکر و خیال اینکه چرا هیچ کاری برای تیم محبوبش از دستش ساخته نیست یکی با تجمع یکی با پست و استوری در توییتر و تلگرام و اینستا.. شما عاشقان صبور و واقعی هستید که منصورخان پورحیدری عزیز درباره شما با خضوع، با تمام جان و تمام اعتقادش گفته؛ شما عاشق تر از اویید!
گاهی پرچم حمایت از یک شخص را بلند می کنید گاهی به خاطر علاقه افراطی به نام ها ،دیگر نفراتی که برای تیم ما زحمت کشیده‌اند را به شدت نقد میکنید، گاهی مرده باد و زنده باد هایتان حاشیه می‌شود برای تیم،اما همه اینها ، تمام این رفتارها، از روی خامی یا از سر عشق به خاطر داشتن اسطوره است!شما نه بدخواه استقلالید نه بدش را تاب می آورید !
شماها تمامتان، عاشق این عشق بزرگ و آبی خوش رنگید!
گاهی کم می آورید گاهی راه را گم می‌کنید گاهی بد پیله می‌شوید، گاهی …اما وقتی باز می رسید به نام استقلال خلع سلاح می‌شوید .
مقابل این نام با عظمت دیگر حرفی نمی ماند جز عشق ،اتحاد و کوتاه آمدن از هر آنچه علاقه شخصی غیر از استقلال است .
استقلال چراغ راه است مسیر را خودش نشان می‌دهد .خودش می‌خواهد یکی باشیم خودش یادمان داده دوچرخه‌سواران یا تاج، تاج یا استقلال فرقی ندارد.یادمان داده عاشق گذشته و تاریخمان باشیم ،تاریخی که پر از افتخار است و سراسر شکوه. ما دو تاریخ متفاوت را به هم وصل نمی کنیم که برای خودمان قدمت ببافیم. مااصالت داریم حتی عاشقی و دلدادگی مان هم از روز اول تاسیس باشگاه ثبت شده؛ با تعدادی عاشق از روی علاقه این تیم پا گرفت نه از روی حسادت و چشم هم چشمی ها!
ما در همیشه ی تاریخ، با فرهنگی بالا که کپی نیست ،خالص و ناب است، نمونه ای ندارد و خودش مکتبی است که از همین تیم شکل گرفته شده ؛مکتب تاج و پس از آن هم مکتب استقلال،رشد کرده و در تمام فراز و فرودها با تمام عشق کنارش بوده و هستیم فارغ از هر منیتی! در آستانه بازی حساس با الهلال یکدل و همصدا کنار تیم مان هستیم در این ساعات پر اضطراب دندان روی جگر می گذاریم و چشم بر همه کاستی‌ها ،بر همه بی‌عدالتی‌ها و ناملایمات ،بر تمام آنچه اتحاد مان را می شکند ،میبندیم به خاطر نام مقدسش که دل در گرو اش داریم موفقیتش را چشم در راهیم…
با اتحاد همدل و یکصدا پیش به سوی الهلال

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11889

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.