دشمنان برافروخته از اسپانسر و آرامش استقلال | آوای استقلال
1

دشمنان برافروخته از اسپانسر و آرامش استقلال

  • کد خبر : 33934
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
دشمنان برافروخته از اسپانسر و آرامش استقلال
چه می خواهند از جان استقلال؟ تا کی می خواهند به مانع تراشی برای استقلال ادامه بدهند؟ چرا نمی گذارند استقلال زیر بار مشکلات قد راست کند؟ چرا پای شان را گذاشته اند روی گلوی استقلال و نمی گذارند این تیم نفس بکشد؟ پرسپولیس و باند مافیایی اش از جان استقلال چه می خواهند؟ بدتر از همه این ها مدعیان دوستی استقلال چرا با بدخواهان این تیم هم سو می شوند و در زمین آنها بازی می کنند؟

به گزارش آوای استقلال، مربی استقلال را فراری دادند برای ممانعت از بازگشت او قانون منع جذب مربی خارجی گذاشتند، همین که حضور استراماچونی در استقلال منتفی شد قانون من درآوردی را برداشتند تا خودشان ثابت کنند هدف از آن قانون، تنها ضربه زدن و تضعیف استقلال بوده است اما دیدند استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان بدون شکست لیگ شد، چاره تخریب را در تعویض مدیری دیدند که تیم در دوره او با مشکلات مالی قهرمان شده بود و راهکار این بود مدیرانی را منصوب کنند که هیچ سابقه مدیریتی ندارند، مدیرانی که هر چه بله قربان گو تر، برای وزارت ورزش بهتر و هر چه در اداره استقلال بی کفایت تر، برای وزارت ورزش محبوب تر…
استقلال را ضعیف می خواستند، استقلال تیم محبوب میلیونها ایرانی را پایین نشین جدول می خواهند.
استقلال را یک تیم معمولی می خواهند اما عشق هواداران به این تیم چنان انرژی به استقلال می دهد که با وجود تمام کارشکنی ها طرح معمولی سازی این تیم اجرا نمی شود‌، نه قانون سقف قرارداد که فقط استقلال آن را اجرا کرد نه حذف این تیم از آسیا با دسیسه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، نه کمک داوران به پرسپولیس…هیچ کدام نتوانست سد راه پیشتازی استقلال شود و این سخت برای تیمی که تمام ماهیتش با تبانی و زد و بند همراه است گران آمده آنقدر گران آنقدر سخت آنقدر غیر قابل تحمل که در یک اقدام عجیب، ناجوانمردانه، غیر اخلاقی و غیر ورزشی، مدیر عامل شان با برندی که
می خواست اسپانسر استقلال شود تماس می گیرد و تهدید می کند اگر حامی مالی استقلال شوند حمایت هواداران این تیم را از دست می دهند و اینگونه آن برند ترسوی نادان منصرف می شود!
استقلال غرق در مشکلات عجیب و غریب مالی است در به در اسپانسر .
یک فصل تمام اسم اپراتوری روی پیراهنش بود که هر آنچه بسته های اینترنتی را برای مردم دولا پهنا حساب می کرد پولش را به حساب پرسپولیس می ریخت اما یک ریال به استقلال نداد! یک سال تبلیغ ات  کنند و یک ریال ندهی این اگر نامش مال مردم خوری نیست پس چیست؟این اگر دشمنی با استقلال و کینه و عداوت نیست پس چیست؟
مدیران استقلال سالهاست توانایی درآمدزایی ندارند اما حداقل شرایط برای جذب اسپانسر وجود داشت که آن را هم به شیوه های ناجوانمردانه از استقلال گرفتند.
حالا اما شخصی پیدا شده که قبل از اسپانسر شدن هم علاقه اش به استقلال را اعلام کرده بود و اسم فروشگاه موبایلش “استقلال” بود.
رضا درویش فهمید نمی تواند با این آدم تماس بگیرد و آنگونه که  پگاه را تهدید کرده بود مالک موبایل استقلال را هم تهدید کند، شاید هم گمان نمی کرد یک موبایل فروشی در شهرستان بتواند به تعهداتش عمل کند و مرد تر از اپراتورهای حق خور، باشد!
اما همین که مالکِ “موبایل استقلال” به بخشی از تعهداتش عمل کرد،تخریب ها شروع شد؛استقلال از کجا به کجا رسیده است که یک موبایل فروشی اسپانسرش شود، این آدم کلاهبردار است، چه ماجرایی پشت پرده است و…
هواداران استقلال بهتر است آگاه باشند، خبرنگارانی که به ظاهر استقلالی هستند اما قلم شان در اختیار باند مافیایی است یا در راستای منافع شخصی خودشان می چرخد بهتر است به این سوال پاسخ بدهند وقتی صدا و سیما حق پخش باشگاه ها را نمی دهد وقتی همراه اول و ایرانسل به تعهداتشان عمل نمی کنند وقتی مدیرعامل رقیب مثل خاله زنک ها نشسته ببیند استقلال با چه کسی صحبت می کند تا تلفن دستش بگیرد و زیرآب زنی کند، وقتی حالا کسی پیدا شده که اصلا نه بر اساس فروش اجناس مغازه اش بلکه شما تصور کنید از ارث پدری اش، از سرمایه شخصی اش، از وام بانکی…مبلغی را به استقلال پرداخت می کند، سر موقع و بدون ساعتی تاخیر! آیا اشکالی دارد؟
چطور آن موقع که حسین هدایتی بلاعوض به پرسپولیس پول می داد کسی اعتراض نمی کرد؟
چطور وقتی هوادار ناشناس، حساب پرسپولیس را پر می کند کسی
نمی پرسد چطور و از کجا پول آورده که به پرسپولیس کمک کند؟
چطور وقتی صندوق بازنشستگان فرهنگی را برای کمک به پرسپولیس خالی کردند کسی صدایش در نیامد؟
حالا همه شده اند پیامبران راستی و درستی و مو را از ماست بیرون می کشند که  درآمد یک موبایل فروشی چقدر است که می تواند صد میلیارد به استقلال بدهد؟
از ارث پدری اش می دهد اصلا، به کسی چه ربطی دارد؟
صندوق اشتغالزایی را که خالی نکرده ایم!هوادار متمولی است که می‌خواهد به تیم محبوبش کمک کند و در ازای آن انتظار دارد.
مغازه موبایل فروشی اش تبلیغ شود ،چه اشکالی دارد؟
یک سال همراه اول روی پیراهن استقلال بود و ریالی به این تیم پرداخت نکرد، موسوی هنوز نامش روی پیراهن نرفته و ۲۶میلیارد پرداخت کرده است، درد شما چیست اگر بدخواهی استقلال یا منفعت طلبی تان نیست؟
این اسپانسر پول می دهد و مشکل شما شاید همین است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33934

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.