دشتی: استقلال هیچ اهمیتی برای مددی نداشت | آوای استقلال
2
امسال قطعا در مسجدسلیمان خواهم بود

دشتی: استقلال هیچ اهمیتی برای مددی نداشت

  • کد خبر : 13265
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
دشتی: استقلال هیچ اهمیتی برای مددی نداشت
بازیکن سابق استقلال گفت: مددی شخص است که استقلال هیچ اهمیتی برایش ندارد و اصلا فوتبالی نیست. نمی دانم مدیران استقلال را چطور انتخاب می‌کنند؟

به گزارش آوای استقلال،بازیکن سابق استقلال گفت: مددی شخص است که استقلال هیچ اهمیتی برایش ندارد و اصلا فوتبالی نیست. نمی  دانم مدیران استقلال را چطور انتخاب می‌کنند؟

علی دشتی در خصوص شرایطش در تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: امسال تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مشکلاتی داشت اما من قرارداد امضا کرده‌ام و امسال قطعا در این تیم خواهم بود.

وی ادامه داد: وضعیت باشگاه برای فصل جدید هنوز دقیقا مشخص نشده است. سرمربی جدید ما ظرف یکی دو روز آتی معرفی خواهد شد. دیر شروع کردیم و تقریبا بازیکنی در بازار نقل و انتقالات نمانده است.

دشتی درباره فصل جدید لیگ‌برتر و شرایط نفت برای این دوره از فوتبال ایران عنوان کرد: از تیم ما توقع زیادی برای بالانشینی یا کسب سهمیه آسیایی نیست اما تمام تلاش خود را می کنیم تا در رده های بالاتر قرار بگیریم و دل هواداران این تیم را شاد کنیم.

هافبک سابق استقلال در رابطه با شرایط استقلال و استعفای احمد مددی گفت: مددی شخص است که استقلال هیچ اهمیتی برایش ندارد و اصلا فوتبالی نیست. نمی‌دانم مدیران استقلال را چطور انتخاب می‌کنند؟ باید مدیران فوتبالی و کاربلد را برای مدیریت این باشگاه بزرگ انتخاب کنند و هر کس از راه می رسد مدیر نشود. با این حجم از تغییرات مدیریتی استقلال چطور می تواند نتیجه بگیرد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13265

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.