دست های پشت پرده هرروز برای استقلال حاشیه درست می کنند | آوای استقلال
3
مهدی امیرآبادی مطرح کرد؛

دست های پشت پرده هرروز برای استقلال حاشیه درست می کنند

  • کد خبر : 21165
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
دست های پشت پرده هرروز برای استقلال حاشیه درست می کنند
مهدی امیرآبادی معتقد است که غلامی و چشمی جای دوبازیکن سرباز را پر خواهند کرد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی امیرآبادی در گفتگو با آوای استقلال درباره تیم‌های استقلال و نساجی از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر که در مشهد برگزار می‌شود گفت: این هم از عجایب فوتبال ایران است که دو نماینده تهران و مازندران در مشهد بازی می‌کنند و ای کاش یک روز این عجایب و مشکلات به پایان برسد و همه تیمها در بهترین ورزشگاه ها از رقیبان خود، در شهر خود و مقابل چشمان طرفدارانشان میزبانی کنند.
وی درباره شرایط استقلال ادامه داد: نمیدانم چرا هر روز یکسری حاشیه و هجمه برای این تیم درست می کنند. هر روز می‌گویند استقلال خوب بازی نمی کند این در حالی است که به بازی خوب امتیاز نمی دهند و ما هم دنبال نتیجه هستیم و این نتیجه است که در انتها قهرمان را مشخص می کند. متاسفانه دست های پشت پرده مدام برای استقلال حاشیه درست می‌کنند و یک روز می گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند و یک روز بازیکنان را جلوی مربی می گذارند و یک روز هم سربازها علم می کنند.
امیرآبادی تاکید کرد: اگرچه استقلال دو بازیکن خود را از دست داد و احتمالاً یزدانی و مرادمند نمی‌توانند در ادامه رقابت ها تیم را همراهی کنند اما بازیکنان ذخیره استقلال در پست های این دو نفر بازیکنان خوبی هستند و مطمئن باشید آنها خیلی زود جا می رفتند. در تیم بزرگی مثل استقلال تفاوت سطح بازیکن اصلی با ذخیره باید دو درصد باشد چرا که در چنین تیم‌هایی بازیکنان ضعیف معنا ندارد و الان هم مطمئناً روزبه چشمی و عارف غلامی می توانند عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته و جای یزدانی و مرادمند را پر کنند.
بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: به نظر من تیم ۱۱ فینال پیش رو دارد و هیچ تیم ضعیفی را هم از حالا نمی‌توان در زمین مسابقه متصور بود و اگر بازیکنان و تیم از حواشی به دور باشند انشالله در پایان فصل اتفاقاتی می افتد که هواداران خوشحال می شوند. مطمئن باشید اگر حواشی تیم به پایان برسد و از داخل و بیرون برای استقلال هجمه درست نکنند اتفاقات خوبی در زمین مسابقه می افتد.
امیرآبادی درباره دیدار با نساجی اظهار داشت: نساجی تیم خوب، چغر و گردن کلفتی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند و به هیچ تیمی باج نمی دهد و بازی سختی را پیش رو داریم اما می توانیم در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم.
پیشکسوت فوتبال ایران در باره صحبت های سپهر حیدری و مظلوم‌نمایی های او گفت: به این اراجیف کاری ندارم و نمی‌دانم چرا حیدری درباره استقلال صحبت میکند. نمی خواهم درباره او صحبت کنم چون گنده می شود اما همه فوتبالدوستان حقایق را می دانند که چه کسی و چه تیمی در این میان مظلوم واقع شده و چه تیمی در این فوتبال مدام زور می گوید. آقایان یک جوری صحبت می کنند انگار که استقلال ۵ سال پیاپی قهرمان شده است.
وی در پایان در خصوص انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال و اینکه برخی انتخاب او را رنگی می‌بینند گفت: این صحبت‌ها منصفانه نیست چطور وقتی که دادکان که اتفاقاً عملکرد خوبی هم داشت به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد کسی از انتخاب رنگی حرف نمیزد. باید مدیریت قوی داشت و دادکان هم می‌خواست با مدیریت قوی به فوتبال کمک کند و الان ماجدی هم به همین شکل می خواهد مدیریت و کمک کند ضمن اینکه فعلاً ایشان سرپرست هستند و هنوز به عنوان رئیس انتخاب نشدند و نمی‌دانم چرا این حرف ها را مطرح می کنند، وقتی که هیچ چیز قطعی نیست. البته ماجدی کاربلد است و مثل دادکان فوتبالی و ورزشی محسوب می شود و او هم می‌تواند به فوتبال کمک کرده و عملکرد خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21165

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.