در مسیر باد! | آوای استقلال
2

در مسیر باد!

  • کد خبر : 20275
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
در مسیر باد!
هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست.

این جمله باید بالای صفحات قرارداد همه بازیکنان استقلال نوشته شود و البته هواداران این تیم نیز باید به این باور و درک رسیده باشند که بزرگ کردن نام ها، جز پر و بال دادن به اسامی بی ظرفیت و سواستفاده از احساسات هواداران، بازی دادن آنها، بالا بردن قراردادشان، گرفتن امتیاز از باشگاه، خالی گذاشتن دست مربی در شرایط حساس، پیدا کردن مشتری و خواهان به واسطه محبوبیت کذایی و … دست آورد مثبتی به همراه ندارد.
بازیکنی که این روزها که نه، از همان ابتدا که در استقلال جا افتاد و هواداران برایش هورا کشیدند و پیگیر حضورش در این تیم شدند ساز جدایی را کوک کرد.
کسی که در هر تیمی بوده یک طرفه فسخ کرده حالا برای فسخ قراردادش با استقلال نمی‌تواند پیکان را به سمت مدیریت، مربی یا … بگیرد و مظلوم نمایی کند.
فسخ یکطرفه شگرد اوست و لازم نیست بنشیند و برنامه ریزی کند. کدام اتفاق را کنار کدام رویداد قرار دهد که هواداران را بفریبد و آنها را رو در روی باشگاه قرار دهد تا به مراد دل برسد.
هواداران به لطف فضای مجازی و انتشار اخبار به صورت گسترده و سریع، به شناخت کامل و مناسبی از بازیکنان و سایر اعضای تیم و باشگاه رسیده اند و می‌دانند چه کسی برای گرفتن امتیاز قهر و ناز می‌کند و چه کسی دلخوری اش به خاطر شرایط نامناسب است و حقی از او تضییع شده است.
اندک هوادارانی که همچنان در جهل به سر می‌برند نیز بهتر است به جای حمایت کورکورانه از نام ها جمله هیچکسی بزرگتر از استقلال نیست را آنقدر برای خودشان تکرار کنند تا به این باور برسند و در دعوای میان بازیکن و باشگاه طرف باشگاه بایستند نه بازیکن زیاده خواه و فریبکار!
در استقلال هر که بهتر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد و هرکه روی نیمکت مینشیند باید تنها با تلاش مضاعف به ترکیب بازگردد نه با تهدید به رفتن.
چنانچه هوادار به این درجه از درک برسد (که غالب هواداران استقلال دارایی درک بالا و شعور فوتبالی هستند و صره را از ناصره میشناسند)آنگاه مدیریت می‌تواند در قرارداد بازیکنان قید کند هر بازیکن زیاده خواهی که درخواست فسخ قرارداد کند باید تمام حق و حقوقش را ببخشد و برود و سپس با اولین درخواست بازیکن به جدایی بدون اینکه به او فرصت پشیمانی بدهد با جدایی اش موافقت کند.
شاید اینگونه بتوان این عادت زشت و غیر اخلاقی برخی ستارگان پوشالی را ترک داد.
البته در این یک مورد که بازیکن خاطی گویا قصد حضور در تیم محبوب وزیر سابق ورزش را دارد، باشگاه باید با تمام توان مقاومت و از دادن رضایتنامه او امتناع کرده و مربی هم تحت هیچ شرایطی او را در ترکیب قرار ندهد تا بفهمد آزار و اذیت هواداران و بازی با احساسات آنها برایش ارزان تمام نخواهد شد.
رویه ای که هم اینک باشگاه در قبال این بازیکن در پیش گرفته و اجازه جدایی به او را نمیدهد و اتفاقا فرهاد مجیدی هم پای تصمیم باشگاه ایستاده است.
باشد که این پوشالی های پرتوقع یاد بگیرند استقلال جای آدم های کوچک و منفعت طلب که یک روز ادعای عاشقی دارند و روز دیگر هوای تیم رقیب به سرشان می‌زند، نیست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20275

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.