در خط هافبک اگر بازیساز نگیریم به مشکل می خوریم | آوای استقلال
3
محمد نوازی در گفت و گو با آوای استقلال

در خط هافبک اگر بازیساز نگیریم به مشکل می خوریم

  • کد خبر : 19607
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
در خط هافبک اگر بازیساز نگیریم به مشکل می خوریم

محمد نوازی درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و همچنین درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار مقابل پیکان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: اول قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان، کادر فنی و هواداران استقلال تبریک می‌گویم و دستشان درد نکند اما از لحاظ فنی […]

محمد نوازی درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و همچنین درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار مقابل پیکان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: اول قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان، کادر فنی و هواداران استقلال تبریک می‌گویم و دستشان درد نکند اما از لحاظ فنی همچنان اشکالاتی وجود دارد. بر خلاف آنهایی که می‌گویند استقلال فقط در خط حمله مشکل دارد من معتقدم این تیم در خط دفاعی هم ایراداتی دارد این در حالی است که مشکلات خط حمله چون بیشتر به چشم می آید بیشتر هم در مورد آن صحبت می شود.
وی ادامه داد: به نظر من خط هافبک برای بازیسازی و توپ رسانی به مهاجمان کمی ضعف دارد و احساس کنم بابت ارسال هایی که میشود جای کار بیشتری وجود دارد چرا که ما بازیکنان سرزنی داریم و فرصت سازی برای آنها کم است.
نوازی افزود: باید بازیکنانی را در ترکیب از آنها استفاده کنیم که عملکرد خوبی داشته باشند و اشتباهات نیم فصل را از سوی کادر فنی از بابت جابجایی‌های مدام شاهد نباشیم. در این فصل اول تغییر و تحولات زیاد بود اما وقتی یک تیم به یک سیستم پایدار می رسد باید از بازیکنان قابل قبولی که در ترکیب خود دارد از آنها استفاده کرده و معتقدم وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد نباید تغییر و تحولات فراوان را انجام داد.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در دو سه بازی آخر این تیم، عملکرد بازیکنان خیلی بهتر بود به خصوص در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و مخصوصا روی گل دوم که روی کات بک یامگا یک گل زیبا را حسین زاده به ثمر رساند و این گل روی یک شکل تاکتیکی خوب و بدون اینکه توپ به پای بازیکنان مسجد سلیمان برخورد داشته باشد به ثمر رسید. استقلالی ها در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم که این روند یعنی موفقیت در لیگ را در جام حذفی و در دیدار مقابل پیکان ادامه داده و در این دیدار نیز شاهد پیروزی این تیم و صعود به جمع ۸ تیم برتر رقابت ها باشیم.
نوازی در پاسخ به این سوال که آیا به جز بازیساز، استقلال در پست های دیگر هم نیاز به بازیکن برای تقویت در نیم فصل دوم دارد یا خیر گفت: به هر حال تیم بزرگ استقلال به یک بازیساز خوب در وهله اول نیاز دارد اما اینکه این تیم در پست های دیگر ضعف داشته باشد این موضوع می‌طلبد تا کادر فنی خودش تشخیص بدهد در کجای زمین به چه بازیکنی نیاز دارد تا آنها را به خدمت بگیرد اما در خط هافبک اگر بازیساز نگیریم به مشکل می خوریم.
وی در پایان گفت:در حال حاضر تنها کسی که خوب تلاش می کند و خوب می جنگد و پاس می دهد مهدی‌پور است و امیدوارم بازیکنان کناری او نیز بیشتر زحمت بکشند تا مثل این بازیکن موفق عمل کرده و به چشم بیایند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19607

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.