در ایران بازیکن مربی انتخاب می‌کند | آوای استقلال
1
مهاجرانی: اسکوچ قربانی شد

در ایران بازیکن مربی انتخاب می‌کند

  • کد خبر : 25457
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
در ایران بازیکن مربی انتخاب می‌کند
سرمربی اسبق تیم ملی فوبتال ایران گفت: اتفاقات حاشیه‌ای که در فوتبال ایران رخ داد و دو دستگی و اختلاف نظر را در بین بازیکنان شکل داد باید یک قربانی را می‌داشت وآن کسی جز اسکوچیچ نبود، او قربانی اختلافات میان بازیکنان تیم ملی شد و باید به جای حضور در قطر مسابقات ایران را از تلویزیون تماشا کند.

به گزارش آوای استقلال، «حشمت مهاجرانی» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال توسط کمیته فنی فدراسیون اظهار داشت: افرادی که در کمیته فنی حضور دارند افراد مطلع و با تجربه‌ای هستند و به طور حتم برای این تصمیمی که گرفتند دلیل منطقی و علمی داشتند.
وی افزود: اتفاقاتی که در روزهای اخیر میان بازیکنان تیم ملی رخ داد در این اتفاق بی تاثیر نبود،دو دستگی و اختلاف نظر میان بازیکنان تیم ملی یم اتفاق عجیب در فوتبال ایران بود که باعث شد نقطه منفی در کارنامه وی ثبت شود، البته باید این را هم گفت اسکوچیچ در برخی از اتفاقاتی که رخ داد تقصیر داشت و در برخی دیگر تقصیر نداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در طول دورانی که اسکوچیچ هدایت تیم را بر عهده داشت شاهد این بودیم او برخی از بازیکنان را محروم کرد اما دوباره به تیم ملی دعوت کرد، برخی اوقات یک مربی باید یک اصول و عقایدی را در نظر داشته باشد و روی این عقاید بایستد.
مهاجرانی تصریح کرد: در همه جای دنیا مربیان بازیکنان تیم ملی را انتخاب می‌کنند اما در فوتبال ایران همیشه برعکس است و بازیکنان مربی را انتخاب کنند، در اتفاقی که چند روز پیش افتاد و برخی از بازیکنان خواهان ماندن اسکوچیچ بودند و برخی دیگر خواهان جدایی او شدند موضوعی بود که خازج از ظرفیت‌های حرفه‌ای فوتبال بود.
وی تاکید کرد: در بحث نتیجه‌گیری نمی‌توان اسکوچیچ را منکر شد و نتایجی که او بر روی نیمکت تیم ملی گرفت برای همیشه در کارنامه وی ثبت شد و این مربی سریع‌ترین صعود را به مسابقات جام جهانی داشت و هیچ کس نمی‌تواند آن را پاک کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد: اتفاقات حاشیه‌ای که در فوتبال ایران رخ داد و دو دستگی و اختلاف نظر را در بین بازیکنان شکل داد باید یک قربانی را می‌داشت وآن کسی جز اسکوچیچ نبود، او قربانی اختلافات میان بازیکنان تیم ملی شد و باید به جای حضور در قطر مسابقات ایران را از تلویزیون تماشا کند.
در پایان گفت: در این برهه زمانی حساس به نظر من می‌رسد هدایت تیم ملی باید به یک گزینه ایرانی سپرده شود چرا که او از جامعه، فرهنگ، بازیکنان و فوتبال ایران شناخت جامع و کاملی دارد و می‌تواند از مربی خارجی مثمر ثمر تر باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25457

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.