در انتظار یک تصویر برداری عادی | آوای استقلال
4

در انتظار یک تصویر برداری عادی

  • کد خبر : 27115
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
در انتظار یک تصویر برداری عادی
استقلالی ها امیدوار هستند در دیدار فردا شب، تصویر برداری منصفانه ای از بازی انجام شود.

به گزارش آوای استقلال، ماجرای خواسته باشگاه استقلال از صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی باعث شد تا بین این باشگاه و تلویزیون چالشی عجیبی به وجود بیاید. باشگاه استقلال اعلام کرد اجازه نمی دهد در بازی هایی که میزبان است به جز دوربین های پخش زنده سایر دوربین های تولیدی صداوسیما در ورزشگاه حاضر شوند و در عوض صداوسیما هم دیدارهای آبی پوشان را به گونه ای فیلمبرداری می کرد که تبلیغات محیطی این باشگاه دیده نشود.

همین تنش در این چهار هفته باعث شد تا علاوه بر اعتراض هواداران این تیم از نحوه فیلمبرداری بازی های تیمشان کارگزار باشگاه هم شاکی شود. ظاهرا ضرر چند ده میلیاردی که به کارگزار بابت نحوه پوشش تلویزیونی مسابقات استقلال وارد شده سبب شد تا آنها مراتب اعتراضشان را به باشگاه اعلام کنند.

روز گذشته سعید فتاحی در جمع خبرنگاران گفت: استقلال یکسال است به ریاست سازمان صداوسیما نامه زده و حق قانونی‌اش را درخواست کرده اما متأسفانه با وجود تمامی جلسات برگزار شده به نتیجه نرسیدیم. قبل از هفته اول و سوم هم نامه زدیم. حتی در شورای تأمین این موضوع مطرح و قرار شد همکاری کنند اما این اتفاقات افتاد و همه دیدند که بازی استقلال در ورزشگاه آزادی چگونه پخش شد. امیدواریم صداوسیما در این هفته خلف وعده نکند.

ظاهرا باشگاه استقلال با صداوسیما برای راه دادن دوربین های تولیدی برای این هفته به توافق رسیده اند و به همین دلیل فتاحی روز گذشته اعلام کرد امیدوار است که صداوسیما خلف وعده نکند. در صورتی که باشگاه استقلال دوربین های تلویزیونی را در ورزشگاه راه بدهد نحوه فیلمبرداری بازی استقلال هم به حالت قبلی برمی گردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27115

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.