درخواست سنگین ذوب آهن برای استقلال شدن جهانی | آوای استقلال
3

درخواست سنگین ذوب آهن برای استقلال شدن جهانی

  • کد خبر : 10791
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
درخواست سنگین ذوب آهن برای استقلال شدن جهانی
میلاد جهانی که به دنبال دریافت رضایت نامه اش است، به زودی برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، در محل دفتر این باشگاه حاضر می شود.

به گزارش آوای استقلال، مدیران استقلال برای تقویت این تیم در فصل آینده، در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر فرهاد مجیدی هستند و در این میان نیز، میلاد جهانی که از فصل گذشته زمزمه های حضور او در جمع آبی پوشان به گوش می رسید، به زودی با مدیران این تیم وارد مذاکره می شود.

میلاد جهانی که فصل گذشته یکی از بهترین های ذوب آهن بود و با به ثمر رساندن ۵ گل و دادن ۳ پاس گل در ماندگاری این تیم در لیگ برتر نقش مهمی داشت، در حال رایزنی با مدیران این تیم اصفهانی است تا با دریافت رضایت نامه اش از این تیم جدا شده و با سایر گزینه هایش وارد مذاکره شود.

هافبک ۳۲ ساله ذوبی ها که به دلیل مشکلات خانوادگی قادر به ادامه حضورش در اصفهان نیست، به دنبال دریافت رضایت نامه اش از مدیران این تیم است و تهران را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است. نکته مهم در این میان، مبلغ درخواستی ذوبی ها از هافبک تیمشان برای صدور رضایت نامه است که خود جهانی حاضر شده این هزینه را پرداخت کند.

مبلغی که مدیران ذوب آهن از جهانی طلب کرده اند، سنگین بوده ولی با این وجود جهانی در تدارک پرداخت مبلغ مورد نظر اصفهانی ها برای فسخ قراردادش است. او تصمیم خودش را گرفته و به زودی راهی تهران شده و با مدیران استقلال وارد مذاکره می شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10791

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.