درباره بازیکنی که از بچگی استقلالی بود! | آوای استقلال
2

درباره بازیکنی که از بچگی استقلالی بود!

  • کد خبر : 8198
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
درباره بازیکنی که از بچگی استقلالی بود!
با منتشر شدن کلیپی از محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس که در آن به جامعه استقلال توهین می‌کند، انتقادهای زیادی از سوی پیشکسوتان هر دو تیم به این بازیکن وارد شد. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم در اطلاعیه‌ای این بازیکن را احضار کرد.

به گزارش آوای استقلال، کنعانی‌زادگان در شرایطی چنین رفتاری از خودش نشان داده است که سابقه یک فصل حضور در استقلال را دارد. این بازیکن در شرایطی در فصل ۹۶-۹۵ به استقلال پیوست که ابتدا با پرسپولیس برای بازگشت به این تیم مذاکره کرد، اما چون رقم درخواستی‌اش بالا بود، مدیران پرسپولیس حاضر به بستن قرارداد با او نشدند.

علیرضا منصوریان، سرمربی وقت استقلال از مدیران باشگاه خواست که کنعانی‌زادگان را به خدمت بگیرند و این بازیکن با قرارداد نزدیک به یک میلیارد تومان به استقلال پیوست. کنعانی‌زادگان که با اتمام دوران سربازی‌اش در ملوان انزلی به دنبال پول بود، به بیشترین پیشنهاد پاسخ مثبت داد. او در همان ابتدای ورودش به استقلال لقب کمپانی را گرفت. کنعانی‌زادگان که نشان داده بود خیلی زود تحت تأثیر جو قرار می‌گیرد، در مصاحبه‌های مختلف از علاقه‌اش به استقلال در دوران بچگی حرف زد و در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها در تاریخ یکم تیرماه سال ۱۳۹۵ گفت: از بچگی استقلالی بوده و علاقه خاصی به این تیم داشتم. ضمن اینکه عضو تیم استقلال ماهشهر بودم! برای پرسپولیس یک بازی هم نکردم و پس از آن به پرتغال رفتم. الان خدا را شکر می‌کنم که به استقلال پیوسته‌ام.

کنعانی‌زادگان که با حملات هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی روبرو شده بود، پس از برد استقلال در دربی که ۳ بر ۲ پیروز شد، به نوعی برای تیم سابقش کُری خواند.

کمتر از دو ماه از حضور مدافع جنجالی در استقلال نگذشته بود که دچار مصدومیت شدید شد تا نتواند به این تیم کمک کند تا استقلال از داشتن این بازیکن محروم شود. او که سال گذشته پول باقیمانده از طلبش را از استقلال گرفت، در حالی آن روزها را فراموش کرده که بدون اینکه تأثیری برای استقلال داشته باشد، امروز به آن توهین می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8198

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.