دایی با طحال پاره کجا، مالی معنوی ها کجا؟ | آوای استقلال
6

دایی با طحال پاره کجا، مالی معنوی ها کجا؟

  • کد خبر : 28118
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
دایی با طحال پاره کجا، مالی معنوی ها کجا؟
بازی ایران بحرین را اهالی فوتبال به خاطر دارند.

به گزارش آوای استقلال، دیداری که علی حسن دروازه بان تیم بحرین ناجوانمردانه علی دایی را مورد هدف قرار داد و چنان ضربه ای به او زد که طحال مهاجم غیور تیم ملی کشور پاره شد اما علی دایی به رغم درد شدید و خونریزی داخلی تا پایان نیمه بازی کرد!
بیرانوند در برخوردی ساده صورتش با صورت مجید حسینی برخورد می‌کند و با دیدن کمی خون درخواست تعویض می‌کند!
تماشای دو تصویر به خوبی گویای غیرت و شرافت دایی و ترس و بی غیرتی بیرانوند است!
در زمانه ای که بازیکنان تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی در دیدار با ابراهیم رئیسی دغدغه ای ندارند جز حمایت مالی و معنوی، دیگر میلی به عشق ورزیدن به تیم ملی نمی ماند!
علی دایی با طحال پاره با درد با خونریزی داخلی شدید برای تیم ملی بازی کرد و بین دو نیمه در رختکن ماند به حای انتقال به بیمارستان و در حالی که همبازیانش برای شروع نیمه دوم به زمین رفته بودند،بی هوش می شوند و بعد از سوت پایان جسم بی جان او را به بیمارستان می رسانند و چون رقابت‌های آسیایی تمام شده بود باید خودش هزینه‌های بیمارستان را می‌پرداخت!!
دایی بعد ها در مصاحبه ای گفت موقع ترخیص مجبور شدم با لباس کیمونو از بیمارستان خارج شوم. باید یک هفته در هیروشیما می ماندم تا درمانم کامل می‌شد و هنگام ترخیص با سرم و کیمونو از بیمارستان بیرون آمدم!
شیر مرد تیم ملی بعد از آن هم هرگز سر خم نکرد هرگز طلب حمایت مالی نکرد. هرگز شرافت و شخصیتش را با طلب مسائل مالی نفروخت اما این نسل از بازیکنان تیم ملی که اکثرا منفعت طلب هستند.
بیرانوند آنقدر جسارت نداشت که دو قطره خون از بینی اش را تاب بیاورد یا شاید هم از خدا خواسته بینی اش را بهانه کرد و چون می دانست مقابل انگلیس حرفی برای گفتن ندارند ترجیح داد مصدومیت را بهانه کند و از زمین خارج شود.
ای کاش بیرانوند قدر حمایت های مالی و معنوی را می دانست و به خاطر یک مصدومیت جزئی زمین را ترک نمی‌کرد، مخصوصا این که در راستای حمایت ها خانواده اعضای تیم ملی هم برای ایجاد انگیزه راهی قطر شدا بودند و طبیعتا “بیرو” باید با انگیزه ای مضاعف مصدومیت را تحمل می‌کرد و اگر نه به عشق وطن، ولی به خاطر حضور خانواده اش پیرو حمایت های مالی معنوی، در زمین بازی می ماند و جا نمی زد، مگر آنکه برای او حضور خانواده اش انگیزه نبود و باید صاحب آن چت ها و مخاطب آن ویس ها را به قطر می بردند!
بیچاره حسین حسینی که قربانی بزدلی بیرانوند شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28118

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.