داور ها سرمربی استقلال را نشان کرده اند | آوای استقلال
2
مدیران باشگاه حواسشان جمع نبود

داور ها سرمربی استقلال را نشان کرده اند

  • کد خبر : 27751
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
داور ها سرمربی استقلال را نشان کرده اند
به نظر می رسد که مدیران در کنترل ریکاردو ساپینتو کوتاهی کرده اند.

به گزارش آوای استقلال، یکی از اتفاقاتی که بلافاصله پس از انتخاب شدن سرمربی جدید استقلال رخ داد، توجه رسانه‌ها به سوابق ریکاردو ساپینتو بود مربی هیجانی و برون گرایی که متاسفانه گاهی اوقات کنترل اعصاب خود را کنار زمین از دست می‌دهد و شاهد بروز حرکاتی از او هستیم که برای خودش و استقلال دردسر درست می‌کند. اینکه رسانه‌ها به گذشته ریکارد و پرداختند امری کاملاً بدیهی بود و به هیچ عنوان نمی توان آنها را بابت اتخاذ چنین سیاستی مورد انتقاد قرار داد چون طبیعی است که سوابق مدافع عنوان قهرمانی مورد بررسی قرار بگیرد و تصاویری از رفتارهای خاص او در گذشته پخش شود ولی نکته مهم شکل مدیریت مرد پرتغالی هنگام هدایت آبی پوشان پایتخت بوده که به نظر می رسد مدیران ارشد باشگاه در این مورد قضیه را خیلی جدی نگرفتند و همین مسئله دردسرساز شد و باید با جدیت بیشتری موضوع را دنبال کنند.

نشان گذاری

ریکارد و از همان هفته نخست این فصل جاری حرکات خاص خود در کنار زمین را آغاز کرد .رفتار هایی که اگرچه به تماشاگران هیجان می‌دهد ولی واقعاً گاهی اوقات می تواند خواسته یا ناخواسته دردسر درست کند. حالا نمی‌توانیم این حقیقت تلخ را کتمان کنیم که سرمربی استقلال مخصوصاً پس از ماجراهای بازی با گل گهر توسط داوران نشان گذاری شده و کوچکترین حرکتش از نگاه تیم داوری دور نخواهد ماند. این یعنی اولین اعتراض مساویست با جدی ترین تذکر و رفتار بعدی به منزله دریافت کارت زرد خواهد بود. اتفاق تلخی که نباید رخ می داد ولی متاسفانه حالا باید قبول کنیم که به وقوع پیوسته است.

ورود مدیران

یکی از نکات مهمی که در ماجرای ریکاردو چندان مورد توجه قرار نگرفت ،سیاستی بود که مدیران باشگاه استقلال باید پیرامون رفتارهای و اتخاذ می‌کردند اما متاسفانه چنین کاری را انجام ندادند. مدیرعامل و سایر مدیران ارشد باشگاه قطعاً می دانستند مرد پرتغالی کنار زمین حرکاتی انجام می دهد که می تواند برای استقلال دردسرساز شود به همین خاطر بعد از اتفاقاتی که در هفته دوم و هنگام رویارویی با ملوان رخ داد، آنها حتماً باید ساپینتو را توجیه می کردند که چنین رفتارهایی در فوتبال ایران جایی ندارد و دردسرساز می‌شود اما عدم توجیه مناسب به سرمربی استقلال حالا موجب شده که نه تنها او را هنگام رویارویی با فولاد از دست بدهیم بلکه احتمال دارد حداقل یک جلسه محرومیت نیز انتظارش را بکشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27751

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.