داستان مجیدی و فولاد؛ شیرینی آغاز یا تلخی پایان؟ | آوای استقلال
1

داستان مجیدی و فولاد؛ شیرینی آغاز یا تلخی پایان؟

  • کد خبر : 18696
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
داستان مجیدی و فولاد؛ شیرینی آغاز یا تلخی پایان؟
سرمربی استقلال خاطرات تلخ و شیرینی از فولاد خوزستان در ذهن دارد.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، امروز میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. مسابقه‌ای که همواره زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاصی داشته و کمتر تقابلی از دو تیم را شاهد بوده‌ایم که سرد و بی روح بوده باشد. همین که دو ملی‌پوش مطرح و دو همبازی سابق روی نیمکت دو تیم بنشیند می‌تواند دلیلی بر جذابیت مسابقه باشد.

فرهاد مجیدی سومین مقطع از سرمربیگری خود در استقلال را پشت سر می‌گذارد و حدود ۳۰۰ روز است که مجدداً سرمربی آبی‌پوشان شده است. این دوران از اسفند ۹۹ و تقابل با فولاد خوزستان آغاز شد و تا امروز که استقلال مجدداً با فولاد تقابل دارد ادامه‌دار بوده است.

پس از اینکه محمود فکری در لیگ بیستم نتایج ضعیفی کسب کرد، در هفته شانزدهم و پس از تساوی مقابل مس رفسنجان از هدایت استقلال استعفا کرد و از هفته هفدهم هدایت آبی‌پوشان به مجیدی سپرده شد. فرهاد مجیدی در همان فرصت کم توانست بازیکنانش را به خوبی آماده‌ی این دیدار کند و با تک گل ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی در اولین گام خود ۳ امتیازی مهم کسب نماید.

اما در روی دیگر سکه تقابل با فولاد خاطره‌ای تلخ هم برای مجیدی برجای گذاشته است. فرهاد موفق شد فصل پیش با تیم تحت هدایت خود به فینال جام حذفی برسد و دوباره با فولاد و جواد نکونام رو در رو شود. این بار، اما داستان برای سرمربی آبی‌ها تفاوت داشت و ضربات پنالتی به سود او و تیمش رقم نخورد و برای دومین بار متوالی فینال و جام قهرمانی جام حذفی را از دست داد و فصلی تلخ را با استقلال به پایان برد.

استقلال پس از سال‌ها لیگ برتر را با قدرت شروع کرده و صدرنشین فوتبال ایران است. فرهاد مجیدی با جدیت به دنبال این است تا طلسم ۸ سال دوری از قهرمانی لیگ برتر را بشکند و به قول خودش جام را بالای دستان وریا غفوری ببیند. بازی با فولاد قطعاً گامی مهم برای حفظ روند خوب استقلال و ادامه صدرنشینی خواهد بود، اما در صورتی‌که آبی‌ها در این مسابقه نتیجه‌ی مناسب را کسب نکنند احتمالاً باید منتظر یکی از تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و حتی آلومینیوم باشند تا تهدیدی برای صدرنشینی آن‌ها به عمل آورند.

تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18696

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.