خسروی سر استقلال را می برد | آوای استقلال
3
خسروی و چینش مصلحت اندیشانه!

خسروی سر استقلال را می برد

  • کد خبر : 30322
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
خسروی سر استقلال را می برد
همه اهالی فوتبال علی خسروی را می شناسند.

به گزارش آوای استقلال، داور سبیلوی خوش خنده ای که خوب بلد بود هر تیمی را که می خواست به نفع تیم محبوبش سر ببرد و بعد یک خنده دندان نما تحویل  بدهد که یعنی همه چیز خوب است و من وظیفه خودم را به درستی انجام دادم. به همین شدت عادی و خونسرد!
او بارها استقلال را با سوت های ناجوانمردانه و قضاوت های رنگی اش، فدا کرد تا به تیم محبوبش خدمت کند. خسروی بعد از بازنشستگی به برخی از بی عدالتی هایش اعتراف کرد چون تصور می کرد تعریف آن خاطرات جذاب، از او چهره ای
می سازد که رسانه ها دوست دارند: حرفهای جنجالی و اعترافات اختیاری!
گمان می کرد وقتی به سبک لوطی ها خاطره تعریف کند کسی به نالوطی گری اش توجه نمی کند و همه از بامزه بودن او لذت می برند اما واقعیت این است که اعترافات او این فرصت را به استقلالی ها داد تا بگویند: دیدید ما درباره خسروی اشتباه نمی کردیم؟ دیدید خودش اعتراف می کند؟ دیدید مشخص شد چقدر هوای تیم شما را داشته و البته تیم محبوب خودش را!؟
خسروی خودش اعتراف کرده بود چون بازیکن پرسپولیس را اخراج کرده بود، بی دلیل به بازیکن استقلال هم کارت قرمز داد.
حالا این داور بازنشسته که علاقه زیادی داشت به کارشناس شماره یک برنامه نود تبدیل شود اما عادل فردوسی پور به او میدان
نمی داد، بالاخره رایزنی هایی که برای ورود به” نود” داشت و نشده بود، راه را برای حضور او در تلویزیون باز کرد. اگر چه در برنامه هایی که به لحاظ جذب مخاطب به گرد پای نود هم نمی رسد ولی برای عطش دیده شدن خسروی کافی است.
رسیدن علی خسروی به تلویزیون همانا و باز شدن راه وی به کمیته داوران همان!
بسیارند افراد بی کفایت که به خاطر حضور در تلویزیون توانسته اند در پست های مهم به سمت و مقام برسند از جمله همین علی آقای خسروی که ورود به کمیته داوران از هر منظر برایش جالب و جذاب بود.
او در کمیته داورانی نقش کلیدی دارد که از ابتدای لیگ شاهد اوج گرفتن ناداوری ها علیه استقلال و مهرورزی ها به نفع پرسپولیس هستیم.
همین که ۹ بازیکن سه کارته ی پرسپولیس در دیدار ماقبل دربی نه تنها کارت نگرفتند بلکه هم حریفشان سلاخی شدند و هم برایشان پنالتی گرفته شد تا پیش از دربی با روحیه باشند، کافی است تا به نقش پر رنگ خسروی پی ببریم.
شک نکنید علی خسروی هر آنچه از دستش بربیاید(شما بدانید همه کار اتفاقا از دست او بر می آید)، برای چیدن داوران ضد استقلالی به کار می گیرد.
شک نکنید خسروی که روزی با قضاوت هایش استقلال را قربانی می کرد، امروز با چیدن ترکیب پرسپولیسی، استقلال را در دربی به مسلخ می‌برد!
مسئولین باشگاه استقلال موظف هستند مجدانه این موضوع را پیگیری و به فدراسیون و وزارت ورزش اطلاع دهند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30322

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.