خسروی رو دست بالیوود زد! | آوای استقلال
4

خسروی رو دست بالیوود زد!

  • کد خبر : 22353
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
خسروی رو دست بالیوود زد!
کارشناس پرحاشیه فوتبال ایران این روزها در نقش اول مثل فیلم‌های هندی نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از بازی ب نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با اشاره به یکسری کارشناسان داوری که از اشتباهات آنها چشم پوشی می‌کنند گفت داوری که دهه ۸۰ شتیل می‌گرفت ارتقای مقام گرفت و در تلویزیون کارشناسی می‌کند.

ما خودمان از فرهاد مجیدی توقع داریم در این شرایط حساس تمرکزش روی استقلال باشد تا بگوییم نمی‌خواهیم یک طرفه به قاضی برویم اما اینکه علی خسروی خیلی زود به خودش گرفت و واکنش نشان داد به نوعی تمام ابهامات سمت خودش را تایید کرد.

موضوع دوم گذاشتن استوری حمایت داوران از آک در صفحه شخصی‌اش است تا هر کسی از راه رسید به سرمربی استقلال توهین کند. جالب است داورانی از خسروی حمایت کردند که خودشان با حمایت او وارد داوری شدند و معلوم است باید وظیفه‌شان را انجام دهند!

خسروی که از حمایت برخی داوران سرخوش بود در اقدامی جدید اعلام کرد از دنیای داوری و کارشناسی خداحافظی می‌کند. او این کار را کرد تا خودش را مظلوم جلوه دهد و دوباره سراغ او بیایند. رفتاری که خسروی انجام داد مثل فیلم‌های هندی در سینمای بالیوود بود که به نوعی رو دست بازیگران آنها زد.

خسروی که اخیرا با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس وارد چالش بود رفتارهای کودکانه و احساسی دارد که همگان از آن خبر دارند، داوری که پرونده‌های زیادی داشت ولی آنقدر رایزنی کرد که دوباره به سطح داوری برگشت، او خودش می‌داند در دوره محمد دادکان بابت چه موضوعی سیلی خورد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22353

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.